آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان دوشنبه ۲۳ مرداد؛ مشت دوم چلسی به لیورپول!

لئاندرو پارادس و رناتو سانچز، در یک روز به عنوان بازیکنان تازه تیم ژوزه مورینیو معرفی شدند.

رومئو لاویا در انتقالی غافلگیر کننده، در آستانه پیوستن به چلسی قرار گرفته است. لیورپول که جدی‌ترین مشتری لاویا محسوب می‌شد، چند روز قبل قصد داشت مویزس کایسدو را از چلسی هایجک کند. آن‌ها نه تنها در خرید کایسدو ناکام ماندند، که حالا چلسی توانسته ستاره مورد نظرشان را هم به استمفوردبریج بکشاند.

 

روایت عجیب از حواشی امباپه

به نقل از گلوبو اسپورت، امباپه هرگز قصد ترک پاری‌سن‌ژرمن را نداشته و هدف او این بوده که نیمار را از باشگاه خارج و دمبله را جایگزینش کند. در همین راستا، امباپه افرادی را برای انتشار اخبار جدایی‌اش در رسانه‌های اجتماعی استخدام کرد تا وانمود کند در راه خروج از پاریس است. یکی از خبرنگاران استخدام‌شده امباپه که پیش‌تر در جریان رسوایی بارتومئو هم نقش داشت، پس از پایان داستان جدایی این بازیکن، حساب کاربری خود در توییتر را بست!

 

کپا به رئال مادرید پیوست

کپا آریزابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی، با قراردادی قرضی و یک ساله بدون بند گزینه خرید دائمی به رئال مادرید پیوست. رئال برای این انتقال، ۱ میلیون یورو به چلسی پرداخت کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نیمار با الهلال به توافق نهایی رسید

به نقل از رومانو، نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی در پاریس، قرارداد ۲ ساله خود را با الهلال به امضا رساند. باشگاه الهلال، اواخر هفته از نیمار در عربستان رونمایی خواهد کرد.

 

بندهای اغواکننده در قرارداد الهلال و نیمار

فوت مرکاتو مدعی شده، الهلال بندهای جذابی را در قرارداد نیمار قرار داده است: «یک هواپیمای شخصی در اختیار بازیکن، یک خانه بزرگ با تمام امکانات، ۸۰ هزار یورو پاداش برای هر برد الهلال و ۵۰۰ هزار یورو پاداش برای هر پست یا استوری که تبلیغ لیگ عربستان باشد.»

 

لاویا در آستانه توافق نهایی با چلسی

به نقل از رومانو، رومئو لاویا که خبرهایی مبنی بر توافق لیورپول با ساوتهمپتون بر سر انتقالش بود، به باشگاه اطلاع داد که می‌خواهد به چلسی بپیوندد. بر این اساس، انتظار می‌رود چلسی با مبلغ ۵۰ میلیون پوند به‌اضافه پاداش‌ها با ساوتهمپتون برای انتقال هافبک بلژیکی به توافق نهایی برسد.

 

آرناتوویچ گزینه محبوب مدیران اینتر

به نقل از اسکای، دو باشگاه اینتر و بولونیا در آستانه توافق بر سر انتقال مارکو آرناتوویچ با قراردادی ۲ ساله به ارزش ۱۰ میلیون یورو هستند. اصرار مدیران پورتو برای دریافت ۳۰ میلیون یورو برای انتقال طارمی ۳۱ ساله کار را برای انتقال او سخت کرده و اینتر با توجه به محدودیت بودجه به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر است.

اسپالتی در یک قدمی هدایت ایتالیا

به نقل از آلساندرو آلسیاتو، خبرنگار و نویسنده کتاب زندگی‌نامه آنچلوتی، پیرلو، کاناوارو و شفچنکو، لوچانو اسپالتی سرمربی فصل گذشته ناپولی که به همراه این تیم قهرمان سری آ شد، در آستانه هدایت آتزوری قرار دارد. انتظار می‌رود اسپالتی تا ۴۸ ساعت آینده، رسما به عنوان جانشین مانچینی معرفی شود.

 

لنگله در نزدیکی رونالدو و مانه

به نقل از اتلتیک، کلمن لنگله در آستانه انتقال به النصر عربستان قرار گرفته است. لنگله از ابتدای تابستان منتظر پیشنهادهای اروپایی بود اما تاتنهام فن دفن را جذب کرد و میلان هم قیمت مدافع فرانسوی را زیاد می‌دانست. در نتیجه لنگله مجبور است پیشنهاد سعودی‌ها را بپذیرد.

 

پارداس در رم

لئاندرو پارادس بازیکن پاری‌سن‌ژرمن که فصل گذشته را به صورت قرضی در یوونتوس سپری کرد، در یک قدمی انتقال به آس رم قرار گرفته است. هافبک آرژانتینی با قراردادی ۲ ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به مبلغ ۴ میلیون یورو راهی رم خواهد شد.

 

جذب دومین هافبک برای رم در یک روز

به نقل از رومانو، رناتو سانچز در یک قدمی انتقال قرضی به رم قرار گرفته است. قرارداد سانچز ۱ ساله با بند خرید ۱۵ میلیونی است و در صورتی که هافبک پرتغالی در ۶۰ درصد از بازی‌ها به میدان برود، بند خرید او اجباری می‌شود. سانچز پس از پارادس، دومین خرید امروز مدیران رم برای مورینیو در خط هافبک خواهد بود.

 

کایسدو به چلسی پیوست

مویزس کایسدو هافبک سابق برایتون با قراردادی به ارزش ۱۱۵ میلیون پوند به چلسی پیوست و رکورد انزو فرناندز را جابه‌جا کرد. قرارداد کایسدو ۸ ساله با قابلیت تمدید برای سال نهم خواهد بود. کایسدو در راه انتقال به استمفوردبریج پیشنهاد آرسنال و لیورپول را رد کرد. هافبک اکوادوری پنجمین انتقال از برایتون به چلسی در یک سال اخیر است.

 

یوونتوس رسماً زکریا را به موناکو فروخت

باشگاه یوونتوس هافبک سوئیسی خود دنیس زکریا را با قراردادی پنج ساله به ارزش 20 میلیون یورو به تیم موناکوی فرانسه فروخت. طرفین از چندین هفته قبل در حال رایزنی برای انتقال این بازیکن 26 ساله به فرانسه بودند و در نهایت با پذیرفته شدن پیشنهاد موناکو برای پرداخت بیست میلیون یورو طی چهار قسط، او به لوشامپیونه رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا