آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان دوشنبه ۲ مرداد؛ جنگ جهانی امباپه

بایرن احتمالا حاضر می‌شود برای خرید هری کین، با مبلغ مورد نظر تاتنهام موافقت کند.

شایعات درباره کیلیان امباپه، هر روز بیشتر می‌شوند. علاوه بر الهلال، چند باشگاه اروپایی هم برای خرید امباپه با پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرده‌اند. با توجه به رقم این انتقال و حقوق امباپه اما، بعید است تیمی جز رئال مادرید بتواند امباپه را در نقل و انتقالات اخیر، به خدمت بگیرد. رئالی‌ها هنوز با PSG، وارد مذاکره نشده‌اند.

 

شایعات بی‌پایان اطراف امباپه

به گزارش فابریتزیو رومانو، الهلال پیشنهاد رسمی ۳۰۰ میلیون یورویی خود را برای جذب کیلین امباپه به پاری‌سن‌ژرمن ارسال کرد. حقوق هفتگی امباپه 13.4 میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که حقوق دی‌بروینه به عنوان پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر کمتر از ۶۰۰ هزار یورو در هفته است! از طرف دیگر، اکیپ گزارش داد که نمایندگان بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن امروز برای بحث در مورد جذب امباپه با هم ملاقات خواهند داشت. بارسا برای جذب امباپه باید چندین بازیکن خود را وارد معامله کند.

 

واکنش بارسا به خرید امباپه

پس از انتشار اخباری مبنی بر علاقه بارسلونا به امضای قرارداد با امباپه، خاوی میگل مدعی شد یکی از اعضای کادر مدیریتی بارسلونا در واکنش به این خبر اعلام کرده است: «امباپه به بارسلونا؟ شوخی می‌کنید؟»

گروه نرم افزاری ماهور

 

259 میلیون برای یک سال!

به ادعای اسکای اسپورتس، پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد ۲۵۹ میلیون پوندی الهلال را پذیرفته‌ و حالا آن‌ها اجازه دارند با ستاره فرانسوی مذاکره کنند. گفته می‌شود الهلال حاضر است فقط برای یک سال، ستاره فرانسوی را به خدمت بگیرد.

 

شروع فصل دوم داستان امباپه و رئال

برای شروع مذاکرات پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید برای انتقال کیلین امباپه حداقل یک ایجنت استخدام شده است تا روند انتقال ستاره فرانسوی را پیش ببرد. رئال می‌داند هر چه زمان بگذرد، برای آن‌ها بهتر خواهد بود زیرا قیمت انتقال امباپه کمتر خواهد شد.

 

پاریس به دنبال مالدینی

به ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی ایتالیا به دنبال جذب پائولو مالدینی، مدیر ورزشی سابق میلان هستند. مالدینی اخیرا به دلیل اختلاف با مالکان آمریکایی میلان، از این باشگاه جدا شد. ستاره اسبق روسونری، با مدیریت موفق و جذب بازیکنان مستعد، زمینه‌ساز قهرمانی میلان در سری آ پس از ۱۱ سال شد.

 

سابیتزر به دورتموند پیوست

مارسل سابیتزر با امضای قراردادی ۴ ساله به ارزش ۱۹ میلیون یورو از بایرن مونیخ به دورتموند پیوست. این هافبک اتریشی، شماره ۲۰ دورتموند را بر تن خواهد کرد.

زاها به گالاتاسرای پیوست

ویلفرد زاها با قراردادی آزاد و ۳ ساله به گالاتاسرای پیوست. زاها، سالیانه ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار یورو از گالاتاسرای حقوق دریافت خواهد کرد. تیم ترکیه‌‌ای در بازگشت به لیگ قهرمانان با در اختیار داشتن ستاره‌هایی همچون زاها، زانیولو، مرتنز، ایکاردی، باکامبو و آنخلینیو امید زیادی به تبدیل شدن به پدیده فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

سوارز چهارمین بارسایی اینتر میامی؟

اینترمیامی اعلام کرد یک جایگاه اضافی در فهرست بازیکنان بین‌المللی خود کسب کرده است. به این ترتیب آن‌ها می‌توانند تا قبل از ۲ آگوست، یک بازیکن غیر آمریکایی را نیز به خدمت بگیرند. آن‌ها برای پر کردن این جای خالی، به سوارز ابراز علاقه کرده‌اند.

 

مسی نیامده کاپیتان شد

تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی امروز اعلام کرد که در فصل پیش رو لیونل مسی بازوبند کاپیتانی اینترمیامی را خواهد بست و احتمالاً می‌تواند در بازی بامداد چهارشنبه مقابل آتلانتا یونایتد نیز بازی را از ابتدا فیکس باشد.

 

خرید جدید بایرن ۶ هفته خانه‌نشین شد

روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ اکنون گزارش داده که گوئریروی 29 ساله حدود 6 هفته خانه‌نشین خواهد بود و انتظار می‌رود پس از پنجره بازی‌های ملی در ماه سپتامبر به مستطیل سبز بازگردد.

 

پیشنهاد ۱۰۰ میلیونی بایرن برای کین

بر اساس ادعای روزنامه آلمانی «TZ» چاپ مونیخ؛ خود را آماده ارائه پیشنهادی نزدیک به 100 میلیون یورو بابت جذب ماشین گلزنی اسپرز می‌کنند. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم نسبت به خدمت گرفتن کین 29 ساله علاقه‌مند است اما منابع نزدیک به این مهاجم انگلیسی می‌گویند که او علاقه‌ای برای پیوستن به جمع پاریسی‌ها ندارد.

 

چوکووئزه در یک‌قدمی میلان

به گزارش فابریتزیو رومانو، ویارئال و میلان بر سر انتقال ساموئل چوکووئزه، وینگر نیجریه‌ای به توافق رسیدند. براساس این گزارش، مبلغ توافق شده، حدود ۲۰ میلیون یورو به اضافه ۸ میلیون پاداش خواهد بود. همچنین قرارداد تا سال ۲۰۲۸، پس از انجام تست‌های پزشکی امضا خواهد شد.

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا