آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان شنبه ۳۱ تیر؛ یک سال سکونشینی در انتظار امباپه

هری کین در مونیخ، به دنبال خانه می‌گردد و به شکلی جدی، پروسه پیوستن به بایرن را پیگیری می‌کند.

کیلیان امباپه، در شرایط سختی قرار گرفته و انتخاب‌های زیادی برای آینده‌اش ندارد. الهلال، تنها تیمی است که حاضر شده برای خرید او اقدام کند و چلسی هم، ستاره فرانسوی را زیر نظر گرفته است. در صورتی که امباپه بخواهد تا سال آینده منتظر رئال بماند، شاید فصل بعد در پاریس سکونشین شود.

 

مسی برای رقم‌زدن تفاوت‌ها آمده!

اینتر میامی تا قبل از پیروزی اخیر و پیش از ضربه آزاد فوق‌العاده مسی در واپسین لحظات بازی، در ۲ ماه و ۱۱ بازی اخیر، هیچ بردی کسب نکرده بود! مسی برای شکستن این طلسم، تنها به ۴۰ دقیقه زمان نیاز داشت.

 

خداحافظی پسر محبوب اتحاد از دنیای فوتبال

به نقل از کادناسر، داوید سیلوا به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی در تمرینات روز چهارشنبه سوسیداد، در ۳۷ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

موضع‌گیری رسمی PSG علیه امباپه

بخشی از نامه پی‌اس‌جی به امباپه که منتشر شده است: «ضروری است برای رسیدن به بهترین گزینه برای طرفین، با هم ملاقات کنیم. با توجه به اقدامات اخیرت، تنها گزینه‌هایی که آسیب اساسی و فلج‌کننده‌ای به باشگاه وارد نخواهند کرد، عبارتند از: تمدید قرارداد برای فصل 2024/25 یا انتقال به باشگاه جدید در همین تابستان.»

 

خیز سعودی‌ها برای مهم‌ترین خرید سال

به نقل از فوت مرکاتو، دولت عربستان اولین قدم‌ها برای جذب کیلین امباپه را برداشته و در حال آماده‌سازی ارائه پیشنهادی بزرگ به پاری‌سن‌ژرمن است. در این گزارش گفته شده که رئال مادرید فعلا تحرکی ندارد و فقط وضعیت را زیر نظر گرفته است.

 

چلسی هم امباپه را می‌خواهد

به گفته خبرنگار RMC فرانسه، الهلال عربستان با پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی به امباپه، وارد رقابت جذب او می‌شود. باشگاه عربستانی، ۲۰۰ میلیون یورو به پی‌اس‌جی می‌دهد و امباپه اجازه دارد در سال ۲۰۲۴ به رئال مادرید بپیوندد! در صورتی که امباپه تا ۳۱ جولای (ده روز دیگر) حاضر به تمدید قرارداد نشود، پی‌اس‌جی مایل است پیشنهاد الهلال را بپذیرد. البته تصمیم نهایی را امباپه می‌گیرد.

 

خانه‌نشینی یک ساله امباپه؟

به دنبال خروج نام کیلین امباپه از فهرست پیش‌فصل پاری‌سن‌ژرمن برای سفر به ژاپن، اسکای اسپورتس گزارش داده او خود را برای خانه‌نشینی یک ساله آماده می‌کند تا بتواند سال ۲۰۲۴ از این باشگاه جدا شود. با وجود اخبار پیشنهاد عربستانی‌ها، اکیپ ادعا کرده امباپه به جز رئال، به هیچ گزینه دیگری فکر نمی‌کند.

کسی در اروپا لوکاکو را نمی‌خواهد!

به نقل از گاتزتا، عامل اصلی خیانت لوکاکو به اینتر مادرش بود. او با میلان و سپس یوونتوس تماس‌هایی داشت. دلیل این کار نیمکت‌نشینی‌های مداوم، به خصوص در فینال لیگ قهرمانان بود. حالا لوکاکو پشیمان شده و خواهان بازگشت به اینتر است اما استیون جانگ، رئیس باشگاه جواب رد داده‌. همچنین لوکاکو به چهره‌ای منفور در رختکن اینتر تبدیل شده است.

 

ویکتور بونیفیس با لورکوزن به توافق رسید

به گزارش فابریتزیو رومانو، بایر لورکوزن و سن ژیلواز بلژیک بر سر انتقال ویکتور بونیفیس به توافق رسیدند. هزینه این انتقال ۲۰ میلیون یورو خواهد بود. بونیفیس پس از گرانیت ژاکا، دومین خرید ژابی آلونسو در نقل‌و‌انتقالات تابستان خواهد بود.

 

اوکافور به میلان پیوست

نوا اوکافور با قراردادی ۵ ساله و رقم ۱۵ میلیون یورو از سالزبورگ به میلان پیوست. مهاجم ۲۳ ساله سوییسی، فصل قبل ۱۰ گل و ۵ پاس گل را برای سالزبورگ به ثبت رساند. بعد از اسپورتیلو، لوفتوس‌چیک، رومرو، پولیسیچ و ریندرز، این ششمین خرید میلان در پنجره تابستانی است.

 

همسر هری کین در مونیخ

به گزارش بیلد، کتی، همسر هری کین چند روز گذشته را در مونیخ بوده است. بنا بر این گزارش، کتی به دنبال گزینه‌های مسکن در گرونوالد بوده و چندین خانه را برای سکونت بررسی کرده است. هم اکنون تعدادی از اعضای خانواده کین نیز در مونیخ هستند.

 

استون ویلا آماده رقابت در اروپا

موسی دیابی، وینگر بایر لورکوزن با قراردادی به ارزش ۵۰ میلیون یورو به استون ویلا پیوست. دیابی برای انتقال به ویلا یک پیشنهاد مهم از لیگ عربستان را رد کرد.

 

فرزند سیمئونه به رقیب تیم پدرش می‌پیوندد

به نقل از نشریه مارکا؛ جولیانو سیمئونه فرزند دیگو سیمئونه سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید فصل آینده در لالیگا بازی خواهد کرد اما نه در تیم تحت هدایت پدر، بلکه برای یکی از رقبای آن. باشگاه اتلتیکومادرید با فرزند سرمربی‌اش یک قرارداد جدید تا سال 2028 امضا خواهد کرد که مدت قرارداد فعلی او را به سه سال افزایش خواهد داد اما بازیکن جوان برای کسب تجربه بازی در لالیگا به صورت قرضی به تیم آلاوس خواهد پیوست.

 

منچستریونایتد علاقه‌مند به جذب گورتزکا

شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» خبر داد؛ باشگاه منچستریونایتد نسبت به جذب گورتزکای 28 ساله علاقه‌مند است. طبق این گزارش؛ اریک تن‌هاخ معتقد است که این هافبک آلمانی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و احتمال مذاکره دو باشگاه منچستریونایتد و بایرن مونیخ بر سر این بازیکن وجود دارد.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا