آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان چهارشنبه ۲۸ تیر؛ پول‌دارترین انگلیسی دنیا

جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان افسانه‌ای تیم ملی ایتالیا، احتمالا در روزهای آینده از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول، قرار است به عربستان برود و در الاتفاق بازی کند. هندرسون در این باشگاه، حقوق 700 هزار پوندی دریافت خواهد کرد. رقمی که از دریافتی تمام ستاره‌های لیگ برتر انگلیس بیشتر است. هیچ بازیکن انگلیسی هم در حال حاضر، چنین حقوقی نمی‌گیرد.

 

رومئو رسما به بارسلونا پیوست

اوریول رومئو هافبک فصل گذشته ژیرونا، با امضای قراردادی ۳ ساله به بارسلونا پیوست. هافبک ۳۱ ساله اسپانیایی، حد فاصل سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ در آکادمی بارسا حضور داشت و در فصل ۲۰۱۰/۱۱ برای تیم اصلی هم بازی کرد.

 

پلاک فلیکس از دست هواداران در امان نماند!

بعد از اظهارنظر ژائو فلیکس درباره علاقه قلبی‌اش به بارسلونا، هواداران اتلتیکومادرید پلاک متعلق به او در حاشیه ورزشگاه مترو پولیتانو را تخریب کردند. آاس گزارش داده اتلتی با انتقال فلیکس به بارسلونا، با قراردادی قرضی به همراه بند دائمی شدن، موافقت کرده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بنجامن مندی به لوریان پیوست

بازیکن فرانسوی که بعد از درخشش در مارسی و موناکو، به عنوان گران‌ترین مدافع چپ تاریخ به من‌سیتی رسیده بود، بعد از واردشدن اتهامات تجاوز و آزار و اذیت، مدت‌ها از میادین رسمی دور بود. مندی هفته گذشته، از همه اتهامات واردشده، تبرئه شد.

 

تایید انتقال اونانا به منچستر

اونانا و تایید انتقال به یونایتد در گفت‌وگو با گاتزتا: «پیشنهاد بازی در لیگ برتر و منچستر یونایتد را نمی‌توان رد کرد! امیدوارم در منچستر یونایتد قهرمان اروپا شوم. می‌خواهم تجربه هیجان‌انگیز جدیدی را با مربی‌ای که برای من یک استاد است، شروع کنم. بخشی از قلب من غمگین است، باید اعتراف کنم ترک اینتر به معنای ترک یک خانواده است.»

 

تغییرات MLS برای مسی

عضو هیئت مدیره MLS اعلام کرد که شرایط امنیتی ورزشگاه‌ها باید بهبود یابد تا آماده پذیرایی از مسی باشند. همچنین چمن مصنوعی برخی ورزشگاه‌ها می‌تواند باعث مصدومیت ستاره آرژانتینی شود. به همین دلیل یک لایه موقت ثانویه چمن می‌تواند راهکار کوتاه‌مدت باشد. تغییر زمان بازی‌ها نیز برای اینکه تماشاگران بیشتری بازی‌ها را تماشا کنند، در حال بررسی است.

لیورپول تمایلی به فروش دیاز ندارد

به گزارش فابریتزیو رومانو، لیورپول تمایلی به پیشنهاد شفاهی ۵۰ میلیون یورویی الهلال برای جذب لوئیز دیاز را ندارد. او بخشی از برنامه‌های بلندمدت یورگن کلوپ است. علی‌رغم پیشنهاد الهلال، لیورپول خواهان حضور ستاره کلمبیایی خود در این فصل است.

 

ریندرز به میلان پیوست

تیجانی ریندرز، هافبک هلندی آلکمار با قراردادی ۵ ساله به ارزش ۲۰ میلیون یورو، به میلان پیوست. این هافبک ۲۴ ساله، فصل گذشته در لیگ هلند ۸ گل و ۹ پاس‌گل به ثبت رساند.

 

سیمونز به لایپزیش پیوست

ژاوی سیمونز هافبک ۲۰ ساله و هلندی پاری‌سن‌ژرمن با امضای قراردادی قرضی تا پایان فصل به لایپزیش پیوست. پیش از این انتقال، قرارداد او با PSG تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد. آقای گلی اردیویسه در تنها فصل حضور در آیندهوون، موجب شد پاریس بند ۶ میلیون یورویی بازگشت او را فعال کند.

 

وینگر بارسا گزینه جانشین محرز

به ادعای رسانه‌های اسپانیایی، رافینیا مهم‌ترین گزینه جانشینی محرز برای منچسترسیتی خواهد بود.

 

کوادرادو یاغی جدید سری‌آ

خوان کوادرادو، هافبک کلمبیایی فصل پیش یوونتوس، با قراردادی آزاد، ۱ ساله و با حقوق سالیانه 2.5 میلیون یورو به اینتر پیوست. کوادرادو به عنوان ذخیره دنزل دومفریز خریداری‌ شده است.

 

گواردیول با سیتی به توافق رسید

به گزارش فابریتزیو رومانو، لایپزیش و منچسترسیتی بر سر انتقال یوشکو گواردیول به توافق رسیدند. براساس این گزارش،گواردیول امروز اولین بخش تست‌های پزشکی در من‌سیتی را به پایان رساند. شرایط شخصی در ماه ژوئن مورد توافق قرار گرفت زیرا گواردیول فقط می‌خواست با قرارداد بلندمدت به منچسترسیتی بپیوندد.

 

کاپیتان هندو شاگرد جدید جرارد

به نقل از فابریتزیو رومانو، جردن هندرسون پیشنهاد الاتفاق عربستان را پذیرفت. توافق نهایی به مذاکرات لیورپول و الاتفاق در مورد مبلغ نهایی بستگی دارد. لیورپول ۱۰ میلیون پوند از الاتفاق درخواست کرده‌. هندو قرار است در الاتفاق حقوق ۷۰۰ هزار پوند در هفته دریافت کند که از دستمزد تمام بازیکنان فعلی لیگ برتر انگلیس حداقل ۲۰۰ هزار پوند بیشتر است!

بوفون آماده بازنشستگی

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و نشریه توتواسپورت؛ بوفون 45 ساله که هنوز یک فصل دیگر از قراردادش با تیم پارما باقی مانده است، پیشنهادی که از عربستان سعودی داشته را رد کرده و تصمیم خودش را برای بازنشستگی گرفته است، تصمیمی که تا چند روز آینده آن را اعلام رسمی خواهد کرد.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا