آخرین مطلباخباراسلایدرمهمترین اخبار روز

ادعای باور نکردنی بیروانوند: شهاب پیراهن رونالدو را نخواست!

بیرانوند می‌گوید شهاب زاهدی به دنبال گرفتن پیراهن کریستیانو رونالدو نبوده است!

شهاب زاهدی که در تابستان امسال با امضای قراردادی یکساله به پرسپولیس پیوست تا دوباره پیراهن قرمزها را برتن کند و به نوعی جایگزین مهاجمان جداشده این تیم باشد تا بدینجای کار نتوانسته شایستگی‌های خود را در خط آتش پرسپولیس به نمایش بگذارد و هرگز قادر به تکرار روزهای خوب خود در فوتبال اوکراین و مجارستان در فوتبال ایران نبوده است.

این مهاجم 28 ساله که هم اکنون به واسطه عملکرد ضعیفش زیر تیغ تند انتقادات هواداران قرار گرفته است علاوه براینکه در جریان شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل النصر پرستاره دو موقعیت نصف و نیمه را از دست داد در پایان مسابقه هم به سمت کریستیانو رونالدو رفت و  نظر می‌آمد قصد به یادگاری گرفتن پیراهن فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان را دارد؛ موضوعی که با موجی از انتقادات همراه شد.

البته در همین راستا علیرضا بیرانوند، سنگربان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس نظر متفاوتی نسبت به این موضوع دارد و می‌گوید شهاب زاهدی به دنبال گرفتن پیراهن رونالدو نبوده است و تنها دز پایان بازی با او خوش و بشی را انجام داده است! همچنین علی بیرو این ادعا را هم دارد که هیچ کدام از هم‌تیمی‌هایش برای به هدیه گرفتن پیراهن کریستیانو رونالدو اقدامی را صورت نداده‌اند.

در هر حال تصاویری که تصویربرداران بازی از زاهدی شکار کرده بودند قشنگ نشان می داد که زاهدی، پیراهن رونالدو را می خواست و رونالدو هم به او گفت از این پیراهن یک عدد دارد.

البته ستارگان النصر اعلام کرده بودند که با هیچ بازیکنی، پیراهن تعویض نمی‌کنند.

گروه نرم افزاری ماهور
51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا