آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

از بیرانوند و عزت‌اللهی تا قدوس و عابدزاده؛ همه بمب‌هایی که خنثی شد!

رقم خوردن هر کدام از این نقل‌وانتقال‌ها می‌توانست مثل بمب صدا کند، ولی هیچ کدام منفجر نشد.

فصل نقل‌وانتقالات، زمان بمب ترکاندن تیم‌هاست. فقط هم مختص به فوتبال ایران نیست. مدیران برای جلب رضایت هواداران، سراغ ستاره‌ها می‌روند. گاهی این ستاره را از تیم رقیب می‌قاپند و گاهی هم وارد کورس چالشی می‌شوند. اتفاقی که این فصل در فوتبال ایران زیاد رقم خورد و حاشیه‌های زیادی هم داشت. خصوصا در سمت آبی پایتخت که استقلال همه ستاره‌ها را می‌خواست و در پایان می‌توان گفت هیچ‌کدام را هم نخرید. حتی ستاره‌هایی که داشت مثل قایدی و محبی را هم نتوانست برای فصل آینده در ترکیبش داشته باشد.

 

علیرضا بیرانوند به استقلال

شماره یک تیم ملی فقط یک امضا تا رقم زدن مهم‌ترین نقل‌وانتقال تاریخ لیگ برتر فاصله داشت. بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرد، رقم مورد نظرش را با استقلال توافق کرد و همه چیز مهیا بود. در نهایت اما امضای نهایی ثبت نشد تا این بمبِ پر سر و صدا، خنثی شود.

 

سعید عزت‌اللهی به پرسپولیس

عزت‌اللهی فاصله‌ای تا بازگشت به لیگ برتر نداشت. او با چند تیم هم مذاکره کرد که پرسپولیس در صدر آن قرار داشت. در نهایت اما رقم رضایت‌نامه سعید مانع از حضور او در لیگ برتر شد. اتفاقی که تبعات زیادی را هم برایش به همراه داشت و فعلا سکونشین تیم دانمارکی شده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

سامان قدوس به استقلال

کمی بعید به نظر می‌رسید که بازیکنی مستقیم از لیگ برتر انگلیس به ایران بیاید. استقلال اما مطابق خواسته نکونام با سامان قدوس مذاکره کرد. در نهایت اما، رقم پیشنهادی یک‌ونیم میلیون دلاری قدوس مانع از حضور او در فوتبال ایران شد.

 

شهریار مغانلو به پرسپولیس

خرید کاوه رضایی و عیسی آل‌کثیر، شائبه جدایی آقای گل فصل قبل لیگ برتر را رنگ و بوی واقعیت داده بود. حتی از کلبا، تیم فرهاد مجیدی در امارت و پرسپولیس هم به عنوان جدی‌ترین مشتری‌های شهریار نام برده شده بود. مغانلو اما تصمیم به ادامه همکاری با سپاهان گرفت و این بمب هم خنثی شد.

 

ایسکو به تراکتور

بمب‌ترکاندن‌های تراکتور در نقل‌وانتقالات منجر به این شد که در این فصل نام ستاره سابق رئال مادرید حوالی تبریز شنیده شود. تراکتور پیش‌تر سابقه خرید 3 کاپیتان اول تیم ملی را داشت و در این فصل هم علاوه بر حفظ 2 ستاره لالیگایی، امیرحسین حسین‌زاده را از چنگ استقلال درآورد. حضور ایسکو در فوتبال ایران می‌توانست بزرگ‌ترین خرید یک تیم لیگ برتری باشد، اما خیلی زود توسط مدیران این باشگاه تکذیب شد.

امیر عابدزاده به استقلال

تیم امیر عابدزاده در فصل گذشته به لیگ 3 اسپانیا سقوط کرد تا او درصدد جدایی از پونفرادینا باشد. زمانی که علیرضا بیرانوند با پرسپولیس فسخ کرده بود، احمدرضا عابدزاده با یک استوری شائبه حضور امیر در این تیم را راه انداخته بود. با بازگشت دوباره بیرانوند اما، امیر عابدزاده به استقلال لینک شد و می‌توانست مثل پدرش یاغی شود. امیر و استقلال اما در نهایت به هم نرسیدند تا دیگر بمب نقل‌وانتقالات هم خنثی شود.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا