آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال ایران جمعه ۱۶ تیر؛ مقصد جدید زوج طلایی استقلال

مدیرعامل استقلال، قرار است شنبه معرفی شود تا آن‌ها فرصت بازگشت به بازار نقل و انتقالات را از دست ندهند.

بازگشت مهدی قایدی و محمدی محبی به استقلال، از همیشه دورتر به نظر می‌رسد. الاتحاد کلبا، برای جذب قایدی با شباب الاهلی توافق کرده و محبی هم احتمالا به روسیه می‌رود. دو بازیکنی که فصل پیش با حضور در استقلال احیا شدند اما باشگاه، نتوانسته هیچکدام را در تیم نگه دارد. درخشش این دو بازیکن با پیراهن استقلال، قیمت آن‌ها را افزایش داده است.

 

«قایدی» در یک‌قدمی اتحاد کلبا

یک صفحه توییتری نزدیک به باشگاه اتحاد کلبا امارات خبر داد مهدی قایدی در آستانه انتقال به این تیم قرار دارد. قایدی با اتمام قرارداد قرضی خود از استقلال جدا شده و در حال حاضر بازیکن تیم شباب‌الاهلی امارات محسوب می‌شود.

 

«محبی» در تیم سابق سردار؟

سایت RB Sport روسیه اعلام کرد محمد محبی، بازیکن فصل گذشته استقلال با تیم روستوف به توافق رسیده و فصل آینده در این تیم به میدان خواهد رفت. قرارداد محبی با روستوف سه ساله خواهد بود.

گروه نرم افزاری ماهور

 

«حقیقی» در سه راهی انتخاب

گفته می‌شود، تیم‌های هوادار، پیکان و آلومینیوم اراک به دنبال جذب علیرضا حقیقی هستند. گویا حقیقی اولویت خود را انتخاب تیم حاضر در پایتخت قرار داده و همین مسئله باعث شده تا اراکی‌ها شانس کمی برای جذب او داشته باشند.

 

جدایی پرافتخارترین بازیکن تاریخ پرسپولیس

کمال کامیابی‌نیا برای پرسپولیس در ۲۳۶ بازی در تمام رقابت‌ها به میدان رفت. ۲۳ گل زد و ۷ پاس گل داد. این بازیکن علاوه بر ۶ قهرمانی لیگ، ۲ قهرمانی جام‌حذفی، ۵ سوپرجام و ۲ نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده است.

 

تکذیب مذاکره «ماجدی» و وزارت ورزش

صحبت‌های ماجدی درباره پیشنهاد مدیرعاملی استقلال: «در خانه و مشغول آشپزی بودم که این خبر را شنیدم! قبلاً چندین بار گفته بودند که برای این سمت همکاری کنیم، اما باید ابتدا ببینید می‌توانید کمک کنید یا خیر. پیشکسوتان زیادی هستند که می‌توانند بیشتر از من به استقلال کمک کنند.»

 

«خطیر» در آستانه مدیرعاملی استقلال

بعد از استعفای حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال، چند گزینه برای جانشینی او مطرح شد. اکنون خبر می‌رسد که علی خطیر در آستانه نشستن روی صندلی مدیرعاملی استقلال است. خطیر پیش‌تر به عنوان معاون باشگاه استقلال و معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد و در حال حاضر نیز مشاور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال است.

شنبه معرفی مدیرعامل جدید استقلال

با اعلام محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، شنبه مدیرعامل جدید باشگاه استقلال مشخص خواهد شد.

 

موافقت پرسپولیس با جدایی «گوهری»

با اعلام باشگاه پرسپولیس، احمد گوهری دروازه‌بان دوم این تیم به صورت قرضی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شد. گوهری در همه رقابت‌ها، ۱۰ بازی برای پرسپولیس انجام داد و آمار ۹ گل‌خورده و ۴ کلین‌شیت را به ثبت رساند.

 

«عدنان» به مس رفسنجان پیوست

با اعلام باشگاه مس رفسنجان، علی عدنان مدافع سرشناس عراقی فصل گذشته روبین کازان روسیه با عقد قراردادی به مس رفسنجان پیوست. عدنان ۲۹ ساله سابقه بازی در ریزه‌اسپور، اودینزه و آتالانتا را هم در کارنامه دارد. او ۶۵ بار هم برای تیم ملی عراق به میدان رفته است.

 

مشتری اسپانیایی برای «عابدزاده»

آنخل گارسیا، خبرنگار اسپانیایی اعلام کرد امیر عابدزاده، دروازه‌بان فصل گذشته پونفرادینا راهی تیم کارتاخنا خواهد شد. کارتاخنا فصل گذشته در لالیگا ۲ در رتبه نهم قرار گرفت.

 

بازگشت «طیبی» به استقلال خوزستان

محمد طیبی مدافع فصل گذشته صنعت‌نفت آبادان، با امضای قراردادی به استقلال خوزستان پیوست. طیبی که سابقه بازی در استقلال خوزستان را در کارنامه دارد به همراه این تیم در فصل ۹۵-۱۳۹۴، به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود.

 

«قربانی» در کوجالی اسپور

علی قربانی، مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان، با باشگاه کوجالی اسپور در سطح دوم فوتبال ترکیه به توافق رسید.

 

ضرب الاجل ۸ روزه «یامگا»

کوین یامگا مدافع فرانسوی که این روزها در تمرینات استقلال حضور دارد با ارسال نوتیس به باشگاه استقلال فرصت داد تا ۲۸ تیر ماه مطالبات وی را پرداخت کنند.

 

«گروسیان» و «کعبی» به استقلال خوزستان پیوستند

عقیل کعبی مدافع فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و فرزین گروسیان دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، پس از توافق با مدیران باشگاه استقلال خوزستان، رسماً به تیم فوتبال این باشگاه پیوستند.

فولاد «منشا» را جذب می‌کند

فولاد گادوین منشا مهاجم اسبق پرسپولیس و استقلال را جذب خواهد کرد تا قوای تهاجمی تیمش را بیشتر کند.

 

تحرکات منچستر برای «طارمی» جدی شد

سایت «ساکر تایمز» انگلیس در گزارشی از جدی شدن تحرکات باشگاه منچستر یونایتد برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو خبر داد. این رسانه انگلیسی نوشت: «منچستریونایتد به دنبال افزایش علاقه خود برای جذب مهاجم جدید پس از ورود رسمی میسون مونت است. ظاهرا شیاطین سرخ مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو را زیر نظر دارند که می‌تواند با مبلغی حدود 20 میلیون دلار در دسترس باشد.»

 

پرسپولیس و «عزت‌اللهی» نزدیک‌تر از همیشه

عزت‌اللهی که بازیکن تیم وایله دانمارک است عملکرد درخشانی در بازی‌های تیم ملی داشت و حالا بیشتر از هر زمان دیگری به پرسپولیس نزدیک است. در این باره گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با عزت‌اللهی به توافقات لازم رسیده و تنها مانعی که وجود دارد رضایت‌نامه این بازیکن است که در اختیار تیم دانمارکی است.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا