آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسپالتی : می‌خواستیم آنگیسا را تعویض کنیم که اخراج شد

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، بعد از شکست مقابل میلان تصمیمات داور بازی را زیر سوال برد.

ناپولی دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ مقابل میلان را با وجود داشتن موقعیت های گل متعدد با یک گل واگذار کرد. صدرنشین بلامنازع سری آ حالا باید در دیدار برگشت برای صعود به جمع چهار تیم نهایی اروپا تلاش کند. لوچانو اسپالتی با وجود این شکست از نمایش شاگردانش ابراز رضایت کرد.

 

او در پایان بازی با میلان گفت: “اظهار نظر در مورد بازی بعد از آن، اتلاف وقت است چرا که ما نمی توانیم چیزی که اتفاق افتاده را تغییر دهیم. من نگرش خوبی از شاگردانم در این دیدار دیدم و آنها حتی زمانی که ده نفره شدند نیز سعی داشتند تا میلان را شکست دهند. به مایک مانیان هم به خاطر سیوهایی که انجام داد تبریک می گویم. میلان هم تیم فوق العاده ای بود و مطابق انتظاری که داشتیم بازی کرد.”

 

سرمربی ناپولی در مورد جاهای خالی بزرگی که تیمش را در این دیدار آزار داد تاکید کرد: “هر جای خالی در چنین بازی های بزرگی می تواند آسیب زا باشد. اما بازیکنانی که داریم توانستند به خوبی جای غایبان را پر کنند و به همین دلیل است که تیم ما در چنین جایگاهی حضور دارد. ما به تیم خودمان اعتماد داریم. در بازی بعدی آندره آنگیسا را هم نخواهیم داشت که بخاطر آن ناراحت هستیم چون غیبت او ناعادلانه به نظر می رسد. البته هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

اسپالتی در مورد اخراج آنگیسا که در عرض 4 دقیقه رخ داد افزود: “ما در آستانه تعویض آنگیسا بودیم که این اتفاق رخ داد که بسیار ناامید کننده بود. بعد از این اتفاق یک یا دو دقیقه طول کشید تا تصمیم بگیریم که چه کسی را جایگزین کنیم و من به اندازه کافی به داور توجه نکردم. به طور کلی در مورد داوری صحبت نمی کنم چون این وظیفه من نیست.”

سرمربی ناپولی با انتقاد از جریمه نشدن رافائل لیائو به خاطر ضربه زدن به پرچم کرنر در نیمه اول یادآور شد: “به نظر من توپ تا حد زیادی در اختیار آنگیسا بود و آن صحنه خطا نبود. می توانید نگاه کنید، همه چیز واضح مقابل شماست و نیازی به اظهارنظر من در مورد داوری نیست. خودتان می توانید متوجه همه چیز شوید. چرا در مورد ضربه زدن به پرچم کرنر و جریمه شدن صحبت نمی کنید. این یک پیام به بچه هایی بود در خانه بازی را تماشا می کردند؛ اگر اوضاع بر وفق مراد شما پیش نرود می توانید به پرچم کرنر حمله کنید و در کمال تعجب داور به شما کارت ندهد.”

ناپولی چند هفته پیش در سری آ با 4 گل مغلوب میلان شده بود و اسپالتی همچنان بابت اتفاقات آن دیدار و جو ملتهب سکوهای ورزشگاه دیه گو مارادونا و اعتراض هواداران به مدیریت باشگاه در جریان آن دیدار معترض است. او در بخش پایانی صحبت هایش به اشاره به این موضوع گفت: “از نظر شخصیتی ما هنوز در حال شکل گیری هستیم و باید نسبت به موقعیت هایی که خودمان ایجاد می کنیم حساس باشیم. برای مثال من هنوز نمی توانم جوی که در بازی مقابل میلان در سری آ ایجاد شد را فراموش کنم. این یک اتفاق باورنکردنی بود که من هرگز نمی توانم از آن عبور کنم. آیا امشب چنین اعتراضاتی را شنیدید؟ وقتی در خانه بازی می کردیم، هواداران ما مشغول اعتراض بودند و هزار هواداران میلان در حال جشن گرفتن بودند. این تاثیر بسیار بدی روی روحیه و احساسات بچه های ما داشت.”

48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا