آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اسپانیا: تحقیر رئال مادرید!

شکست تحقیر آمیز 4 بر 2 رئال مادرید مقابل خیرونا با انتقاد شدید روزنامه‌های اسپانیایی از شاگردان کارلو آنچلوتی همراه شد.

مسابقات هفته سی و یکم لالیگا با شکست باورنکردنی رئال مادرید جریان یافت.

 

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی خارج از خانه مقابل خیرونا با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند و با 65 امتیاز همچنان در رده دوم لالیگا حضور دارند.

 

والنتین کاستیانوس آرژانتینی، ستاره خیرونا در این بازی بود و هر 4 گل تیمش را به ثمر رساند. کسب این نتیجه موجب شد تا احتمال رسیدن لوس بلانکوس به بارسلونا در صدر جدول رده بندی کمرنگ‌تر از قبل شود.

گروه نرم افزاری ماهور

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به شکست رئال مادرید پرداخته‌اند: 

 

روزنامه موندو دپورتیوو درخشش این بازیکن آرژانتینی را “خارق العاده” توصیف کرده و از این عبارت برای تیتر یک استفاده کرده است. کاستیانوس پس از بازی گفت به ثمر رساندن چهار گل مقابل رئال یک رویا بود.

روزنامه اسپورت که نزدیک به بارسلوناست از شکست رئال استفاده کرده تا به رقیب دیرینه آبی اناری پوشان کنایه بزند. عنوان “تحقیر” عبارت مدنظر این روزنامه برای توصیف شکست شاگردان کارلو آنچلوتی است.

روزنامه آ.اس شکست عجیب رئال را با عنوان “یک مهمانی و یک جشنواره گل تعبیر کرده است و از پوکر تاریخی کاستیانوس مقابل رئال مادرید نوشت.

روزنامه LESPORTIU از عنوان “بهترین غیرممکن” استفاده کرده تا حیرت از شکست قهرمان اروپا در خانه خیرونا را توصیف کند.

روزنامه مارکا شکست رئال مادرید را “فقداناتحاد و احساس شرمندگی” توصیف کرده است. کارلو آنچلوتی پس از شکست شاگردانش از هواداران عذرخواهی کرده بود و تایید کرد که رئال مادرید آن تیم همیشگی نبود.

 

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا