آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اسپانیا: نبرد جادوگر و ماشین

روزنامه های امروز اسپانیا به رویارویی حساس منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرده‌اند.

رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

 

رئال در کورس کسب عنوان قهرمانی لالیگا از بارسلونا عقب افتاده اما سیتی فاصله نزدیکی با کسب جام دارد و آرسنال را پشت سر گذاشته است.

 

دو تیم فصل پیش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر رفته بودند که تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی با کامبک در بازی برگشت به فینال صعود کرده و در نهایت به قهرمانی رسیدند. روزنامه‌های امروز اسپانیا به این دیدار مسابقه حساس پرداخته‌اند:

گروه نرم افزاری ماهور

“یک هیولا به دیدن من می‌آید” تیتر یک امروز روزنامه مارکاست. تصویر ارلینگ هالند برای عکس اصلی جلد استفاده شده و واژه هیولا برای توصیف رویارویی این مهاجم نروژی با قهرمان اروپا بکار برده شده است.

آ.اس وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید و ارلینگ هالند را به “یک جادوگر و یک ماشین” تشبیه کرده که در مسابقه امشب نقش اساسی خواهند داشت.

موندو دپورتیوو که اخبار احتمال بازگشت لیونل مسی به بارسلونا را منتشر کرده بود، پس از انتخاب او از سوی جشنواره لاروس به عنوان برترین ورزشکار سال عنوان “بهترین” را به همراه عکس او بازتاب داد.

بالای صفحه اول روزنامه تیتر “یک نبرد مهم” با عکس هالند و وینیسیوس دیده می‌شود.

“دوئل کامل” تیتر اصلی نشریه اسپورت است که به دیدار امشب رئال و سیتی اشاره دارد. “مسی، پادشاه ورزش” هم تیتر این نشریه برای رسیدن جایزه لاروس به فوق ستاره آرژانتینی است.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا