آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اشتباهات عجیب داور در بازی بزرگ بوندسلیگا

اعتراض شدید کادرفنی بایرن مونیخ به قضاوت داور بازی با لورکوزن، باعث اخراج دستیار توخل شد.

سوت بحث برانگیز پنالتی که باعث تساوی لورکوزن در آخرین دقیقه بازی مقابل بایرن مونیخ شد، احساسات همه را به جوش آورد. دانیل اشلاگر، داور بازی، پس از بررسی صحنه‌ای که دیویس، بازیکن بایرن، هافمن، مهاجم لورکوزن را نقش بر زمین کرد، به تپه گچی اشاره کرد. در این بین کارشناس روزنامه بیلد توضیح می‌دهد که اگرچه مدافع کانادایی بایرن، بازیکن لورکوزن را شارژ کرد اما میزان فشار او برای یک ضربه پنالتی کافی نبوده است.

 

توخل که در طول مسابقه به شدت از داور عصبانی بود و روی صحنه گل اول نیز خطای توماس مولر روی بازیکن حریف را شایسته اعلام ضربه برای اهدای یک کاشته به حریف نمی‌دانست، در پایان بازی به سمت داور رفت و با او صحبت کرد و دستش را فشرد و به نوعی برای او کف زد اما زولت لو، دستیار او که رفتار تندتری به داور داشت، از کنار زمین اخراج شد، چون بیش از حد تند با داور بازی صحبت کرده بود.

به این ترتیب کادر بایرن، یک کارت زرد و یک کارت قرمز از داور دریافت کرد؛ آن هم در شرایطی که به گفته تورستن کینهوفر، کارشناس داوری بیلد، داور در صحنه مربوط به اهدای پنالتی به لورکوزن اشتباه کرده بود و اگر این سوت را نمی‌زد، بایرن با سه امتیاز این بازی آلیانز را با پیروزی ترک می‌کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

توماس توخل همچنین به صحنه شارژ ادمون تاپسوبا، مدافع بایرلورکوزن، روی جمال موسیالا در شرایط تک به تک و رو به دروازه لورکوزن هم معترض بود و او را یک پنالتی برای تیمش می‌دانست. این دو صحنه بحث برانگیز داوری این هفته رقابت‌های بوندسلیگا بودند که در نهایت به نفع تیم ژابی آلونسو تمام شدند.

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا