آخرین مطلباسلایدرمهمترین اخبار روز

اعتراف ستاره سابق رئال: پول نداشتم کفش بخرم!

اعتراف ستاره سابق رئال: پول نداشتم کفش بخرم!آنخل دی‌ماریا، ستاره سابق رئال مادرید و پاری سن ژرمن، می‌گوید در بچگی پول کافی برای خرید کفش جدید فوتبال نداشته است.

دی‌ماریا در طول دوران فوتبال در باشگاه‌های بسیاری توپ زد و به یکی از بهترین بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در پست خودش تبدیل شد.

این ستاره آرژانتینی افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام جهانی را به دست آورد و حالا در صحبتی که با سایت پلیرز تریبون داشته، پرده از راز جذابی برداشته که دلیل حضورش در دنیای فوتبال و تبدیل شدنش به یکی از بهترین فوتبالیست‌های کشورش بوده است.

او درباره خاطرات کودکی‌اش به پلیرز تریبون گفت:« من خیلی زود فوتبال بازی کردن را شروع کردم چون مادرم را در خانه دیوانه کرده بودم. او واقعا وقتی چهار ساله بودم من را پیش دکتر برد و گفت که هرگز دست از دویدن برنمی‌دارم و پرسید که باید چه کار کند؟

او هم یک پزشک آرژانتینی بسیار خوب بود و البته که در پاسخ به مادرم گفت: چه کار کنی؟ مشخص است، فوتبال! و همین شد که من دوران حرفه‌ای فوتبالم را خیلی زود آغاز کردم.

واقعا دیوانه این ورزش بودم. تنها کاری بود که می‌کردم. به خاطر دارم به حدی فوتبال بازی می‌کردم که کفش‌هایم هر دو ماه یک بار کاملا از هم می‌پاشید و مادرم آنها را با چسب دوباره سرهم می‌کرد چون ما به اندازه کافی پول نداشتیم که بتوانیم کفش جدیدی بخریم.»

گروه نرم افزاری ماهور
57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا