آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

الخاندرو گارناچو اسپانیا را به آرژانتین ترجیح نمی دهد

الخاندرو گارناچو اسپانیا را به آرژانتین ترجیح نمی دهد! لیساندرو مارتینز، ستاره منچستریونایتد به اسپانیا می‌گوید که هم تیمی‌اش الخاندرو گارناچو را فراموش کند که تا به حال برای آنها بازی می‌کرد.

لیساندرو مارتینز می گوید شانسی وجود ندارد که هم تیمی منچستریونایتد، الخاندرو گارناچو، تیم ملی اسپانیا را به جای آرژانتین انتخاب کند.

این بازیکن 18 ساله در اسپانیا به دنیا آمد اما از طریق مادرش واجد شرایط بازی برای آرژانتین است. او نماینده تیم زیر 18 سال اسپانیا بود، اما سپس برای تیم زیر 20 سال آرژانتین ظاهر شد و در حالی که برای دیدارهای آتی آنها برابر پاناما و کوراسائو به تیم بزرگسالان دعوت شده است، او همچنان در انتخاب بین دو تیم ملی آزاد است. با این حال، مارتینز هشدار داده است تا زمانی که در مورد لاروخا چیزی برای گفتن داشته باشد، هیچ شانسی برای حضور او در لاروخا وجود ندارد.

او به TyC Sports گفت: “حقیقت این است که گارنا پسری عالی است، با شخصیت بسیار بالا زیرا او 18 سال دارد و در یک تیم بسیار بزرگ و با فشار زیادی شروع می کند،  این چیزی است که من در مورد او دوست دارم.

در حالی که هواداران یونایتد و آرژانتین در مورد گارناچو هیجان زده هستند، مارتینز در حال حاضر به یک قهرمان بزرگ برای باشگاه و کشور تبدیل شده است و او خوشحال است که توسط هواداران یونایتد پذیرفته شده است.

گروه نرم افزاری ماهور

او گفت: “این باورنکردنی است که در [انگلستان] شعار می دهند: “آرژانتینی، آرژانتینی”، این یک انگیزه اضافی است. آنها شیوه بازی من را دوست دارند، همیشه بهترین هایم را ارائه می دهم، می توانید ببینید که آنها با آن همذات پنداری می کنند.”

این مدافع میانی شیاطین سرخ و همتایانش در 11 بازی شکست ناپذیر بودند و امیدوارند روز یکشنبه در دیدار با لیورپول در لیگ برتر، آن را تمدید کنند.

منبع:www.goal.com

40 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا