آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان جمعه ۹ تیر؛ بن‌بست در تیم «رونالدو»

چلسی در روزهایی که بزرگ‌ترین فروشنده بازار محسوب می‌شود، اولین خرید مهم خود در این فصل را هم انجام داد.

النصر که آغازگر ورود ستاره‌های بزرگ به فوتبال عربستان بود، با شرایط عجیبی روبرو شده است. آن‌ها قصد داشتند با خرید حکیم زیاش و مارسلو بروزوویچ، تیمی قدرتمند برای فصل آینده بسازند اما هر دو نقل و انتقال آن‌ها، فعلا متوقف هستند. زیاش در تست‌های پزشکی رد شده و اختلاف بر سر مسائل مالی، انتقال بروزوویچ را هم به بن‌بست کشانده است.

 

بلیت ۱۰ هزار دلاری برای معارفه «مسی»

بلیت‌های بازی اینتر میامی مقابل کروز آزول (۲۱ جولای) که گفته شده نخستین حضور لیونل مسی با پیراهن این تیم خواهد بود، اکنون با ارقامی باورنکردنی در دسترس خریداران قرار گرفته است. قیمت این بلیت‌ها از ۳۸۰ دلار آغاز شده و در برخی جایگاه‌ها، به ۱۰ هزار دلار نیز رسیده است.

 

اسطوره لیورپول در دسته دوم عربستان

رابی فاولر سرمربی القادسیه عربستان شد. او پیش از این سابقه مربیگری در برزیبین رور (استرالیا) و ایست‌بنگال (هند) را در کارنامه دارد. القادسیه در لیگ دسته دوم عربستان بازی می‌کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

مردود شدن «زیاش» در تست پزشکی النصر

به گزارش فوت‌مرکاتو، انتقال حکیم زیاش به باشگاه النصر پس از گذراندن تست‌های پزشکی و تشخیص آسیب در زانوی بازیکن، با ابهام روبه‌رو شده است.

 

توافق پاری‌سن‌ژرمن با «انریکه»

به گزارش فابریتزیو رومانو، پاری‌سن‌ژرمن آماده امضای قرارداد ۲ ساله با لوئیز انریکه برای هدایت این تیم است.

 

معامله «بروزوویچ» بهم خورد

مذاکرات اینتر و النصر در مراحل نهایی انتقال بروزوویچ متوقف شد. النصر ناگهان قیمت پرداختی را از ۲۳ میلیون به ۱۵ میلیون تغییر داد و اینتر کار را متوقف کرد تا به جمع‌بندی برسند. همچنین بروزوویچ برای خروج از اینتر درخواست غرامت کرده‌است.

 

بارسا در پی پدیده فنرباغچه

با تایید خوان لاپورتا، دکو روز گذشته برای به سرانجام رساندن کار انتقال آردا گولر به استانبول مسافرت کرده بود: «آردا بازیکن با استعدادی است و سعی می‌کنیم او را برای فصل آینده به خدمت بگیریم. دکو امروز برای بستن قرارداد در ترکیه به سر می‌برد.»

 

جدایی رسمی «اشکرینیار» از اینتر

اشکرینیار به صورت آزاد از نراتزوری جدا شد. اشکرینیار سال ۲۰۱۷ به اینتر پیوست و در ۲۴۶ بازی، ۱۱ بار موفق به گلزنی شد. به ادعای فابریتزیو رومانو، پاری‌سن‌ژرمن مقصد بعدی مدافع اسلواک خواهد بود.

«کاروالیو» به لایپزیش پیوست

فابیو کاروالیو هافبک ۲۰ ساله و پرتغالی لیورپول با امضای قراردادی یک ساله و قرضی، بدون بند دائمی شدن، به لایپزیش پیوست.

 

«گالتیه» و پسرش در بازداشتگاه

با اعلام RMC، کریستوف گالتیه سرمربی پاری‌سن‌ژرمن و پسرش برای تحقیقات در خصوص اظهارات نژادپرستانه مربوط به زمان حضور او در نیس به بازداشتگاه پلیس منتقل شده‌اند. گفته می‌شود او در ایمیلی به اعضای تیم سابق خود اعلام کرده بود: «شما تیمی از تفاله‌ها ساخته‌اید، فقط سیاه‌پوستان در تیم هستند و نیمی از تیم جمعه‌ها به مسجد می‌روند.»

 

پایان راه «بلیند» و «کانسلو»

ژائو کانسلو و دیلی بلیند، دو مدافع بایرن مونیخ که در ژانویه به باواریایی‌ها پیوسته بودند، با اتمام قراردادشان و عدم تمدید، از این باشگاه جدا شدند.

 

قرارداد بارسلونا و «اومتیتی» فسخ شد

با اعلام باشگاه بارسلونا، قرارداد ساموئل اومتیتی با باشگاه با توافقی دو طرفه فسخ شد.

 

«لوفتوس چیک» به میلان پیوست

با اعلام باشگاه میلان، لوفتوس چیک هافبک انگلیسی چلسی با عقد قراردادی ۴ ساله به ارزش ۴+۱۶ میلیون یورو به این تیم پیوست.

 

«جکسون» به چلسی پیوست

نیکولاس جکسون، مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی سنگال و باشگاه ویارئال با امضای قراردادی بلندمدت تا سال ۲۰۳۱ به چلسی پیوست. ارزش این قرارداد ۳۰ میلیون پوند عنوان شده است.

 

«آزپیلیکوئتا» در یک قدمی اتلتیکو

با اعلام فابریتزیو رومانو، سزار آزپیلیکوئتا بر سر قراردادی ۲ ساله با اتلتیکو مادرید به توافق رسیده است.

 

«فیرمینو» به الاهلی عربستان پیوست

روبرتو فیرمینو، ستاره سابق لیورپول به طور رسمی راهی الاهلی عربستان شد. فابریزیو رومانو از نهایی شدن انتقال ستاره برزیلی به تیم عربستانی خبر داد و مدعی شد که قرارداد بابی فیرمینو 3 ساله است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا