آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرمربی پرماجرا سرانجام به سامان رسید؛ معارفه «ساکت» در رفسنجان

ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان انتخاب و معرفی شد.

لیگ بیست‌وسوم قرار است از اوایل مردادماه آغاز شود؛ هر چند که هنوز مسئولان سازمان لیگ زمان دقیقی برای شروع فصل جدید اعلام نکرده‌اند اما گفته می‌شود که در دهه اول مردادماه، فصل جدید رقابت‌های باشگاهی آغاز خواهد شد. با وجود آنکه کمتر از 40 روز تا شروع فصل جدید باقی مانده، هنوز تکلیف سرمربیان 6 تیم لیگ برتری به صورت رسمی مشخص نشده است. تیم‌های فولاد خوزستان، ملوان بندرانزلی، پیکان تهران، مس رفسنجان، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال خوزستان تیم‌هایی بودند که تا پیش از امروز سرمربی‌شان برای حضور در لیگ بیست‌وسوم مشخص نشده بود.

 

مدیران باشگاه مس رفسنجان امروز تصمیم گرفتند تا به گمانه‌زنی‌ها پایان بدهند و در شرایطی که در روزهای گذشته نام چندین گزینه مختلف مطرح شده بود، سرانجام آن‌ها انتخاب خود را انجام دادند. مسی‌ها که در 3 فصل حضورشان در لیگ برتر با محمد ربیعی همکاری داشتند، به دنبال آن بودند تا برای چهارمین فصل پیاپی در لیگ برتر با ربیعی همکاری کنند اما این سرمربی جوان که یکی از گزینه‌های هدایت تیم استقلال هم بود، با مدیران باشگاه به توافق نرسید.

 

الهامی، دومین سرمربی مس رفسنجان در لیگ برتر

نارنجی‌پوشان بعد از ناکامی در توافق با ربیعی، مذاکرات را با سایر گزینه‌ها آغاز کردند. در روزهای گذشته نام محرم نویدکیا، مهدی تارتار و ساکت الهامی به عنوان گزینه‌های هدایت تیم مس رفسنجان مطرح شده بود. در شرایطی که تصور می‌شد هدایت تیم مس رفسنجان در لیگ بیست‌وسوم به محرم نویدکیا برسد اما سرمربی سابق سپاهان اصفهان در مذاکره با مدیران باشگاه مس، با آن‌ها به توافق نرسید تا رایزنی‌ها با ساکت الهامی آغاز شود و این سرمربی باتجربه سرانجام پذیرفت تا روی نیمکت نارنجی‌پوشان بنشیند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

ساکت الهامی در حالی با امضای قراردادی دو ساله رسماً به عنوان سرمربی جدید مس رفسنجان انتخاب شد که در روزهای گذشته نام او به عنوان یکی از 4 گزینه داخلی هدایت تیم استقلال هم مطرح شده بود. الهامی در لیگ بیست‌ودوم سکان هدایت تیم هوادار تهران را برعهده داشت که توانست هم بهترین رتبه هوادار در تاریخ لیگ برتر (جایگاه دهم) را به‌دست آورد و هم اینکه برای اولین‌بار بنفش‌پوشان را به جمع 4 تیم برتر جام حذفی رساند تا بار دیگر تخصص ویژه خود در این رقابت‌ها را نمایان سازد.

 

چهارمین تجربه ساکت هم با تاریخ‌سازی همراه می‌شود؟

الهامی پیش از حضور در هوادار، در تیم‌های نساجی مازندران و تراکتور تبریز سابقه سرمربیگری داشت که در هر دو تیم توانست به عنوان قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند تا رزومه موفقی را برای خود بسازد. سرمربی 48 ساله و جدید مس رفسنجان در حالی هدایت نارنجی‌پوشان را پذیرفته که آن‌ها در 3 فصل حضورشان در لیگ برتر، سیر صعودی در جدول داشته‌اند.

 

مس رفسنجان در اولین سال حضورش در لیگ برتر با هدایت محمد ربیعی در جایگاه هشتم قرار گرفت. نارنجی‌پوشان فصل گذشته رتبه ششم را از آن خود کردند و در لیگ بیست‌ودوم هم مسی‌ها با سرمربیگری ربیعی توانستند خود را به جمع 5 تیم برتر برسانند که این آمار صعودی می‌تواند بدون‌شک فشار مضاعفی بر کادرفنی جدید باشد. الهامی که تخصص خود را در جام حذفی نشان داده، امیدوار است در چهارمین تیمی که هدایت آن را پذیرفته بتواند مس رفسنجان را هم برای اولین‌بار به جمع 4 تیم برتر جام حذفی برساند و این تیم را در کورس مدعیان حفظ کند.

51 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا