آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

الهلال با بونو، نهایت ترسناکی؛ حضور دیرهنگام اما موثر در بازار

سنگربان مراکشی سویا به طور رسمی به الهلال عربستان پیوست و بر ترس رقبا از این تیم افزود.

الهلال عربستان در ادامه قدرت‌نمایی در بازار نقل و انتقالات، بامداد جمعه یاسین بونو دروازه بان 32 ساله و مراکشی سویا را به طور رسمی به خدمت گرفت.

 

سومین دروازه بان برتر دنیا

یاسین بونو 32 ساله و مراکشی در حالی سویا را ترک کرد که عملکردی عالی از خود در این باشگاه به جا گذاشت. بونو تابستان 2019 از ژیرونا جدا و راهی سویا شد و طی 4 فصل حضور در ترکیب این تیم آندلسی در مجموع 142 بار به میدان رفت. این دروازه‌بان مراکشی در فصل‌های 2020-2019 و 2023-2022 به همراه سویا قهرمان لیگ اروپا شد و در پایان هر ۲ دوره به عنوان بهترین دروازه‌بان رقابت‌ها انتخاب شد. بونو در فصل 2022-2021 موفق شد جایزه «زامورا» یا عنوان بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا را از آن خود کند. یکی از ستاره‌های بی چون و چرا در ترکیب بهترین مراکش تاریخ در جام جهانی 2022 قطر نیز کسی نبود جز یاسین بونو. او با نمایش به یادماندنی خود یکی از عوامل مهم صعود مراکش به جمع ۴ تیم برتر و نهایی جام جهانی بود و همین موضوع بونو را در پایان سال به مقام سومین دروازه‌بان برتر سال فیفا رساند.

الهلال با پرداخت 21 میلیون یورو این دروازه‌بان 32 ساله را به خدمت گرفت تا دروازه خود را بیمه کرده باشد. حقوق دریافتی بونو در الهلال تقریبا 6 برابر آن چیزی خواهد بود که تا به امروز در سویا دریافت می‎ کرد!

 

گروه نرم افزاری ماهور

الهلال، ترسناک‌تر از همیشه!

بین تیم‌های فعال عربستانی در تابستان تاریخی 2023، سر و صدای رسانه‌ای الهلال به اندازه النصر و الاتحاد نبود اما این تیم ریاض‌نشین به خوبی و با تجربه و سیاستی قابل ستایش، ترکیبی از ستاره‌ها و فوق ستاره‌های فوتبال دنیا را در کنار هم جمع کرد که اگر در لیگ قهرمانان اروپا حضور پیدا می‌کرد، یکی از نامزدهای اصلی برای صعود به مراحل حذفی رقابت‌ها بود. قبل از به خدمت گرفتن یاسین بونو، الهلال موفق شده بود نیمار را از پاری‌سن‌ژرمن، مالکوم را از زنیت، سرگی میلینکوویچ ساویچ را از لاتزیو، کالیدو کولیبالی را از چلسی و روبن نِوِس را از ولورهمپتون به خدمت بگیرد؛ ستاره‌هایی که زیر نظر خورخه خِسوس مرد کهنه‌کار پرتغالی، می‌توانند ترسناک‌تر از حد تصور برای رقبای آسیایی خود باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا