آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

الهلال پاریس را جارو می‌کند: دومین ستاره در راه عربستان

بعد از قطعی شدن انتقال نیمار به الهلال این باشگاه عربستانی به دنبال جذب یک ستاره دیگر از پی‌اس‌جی است و مذاکرات دو طرف بر سر انتقال مارکو وراتی به مراحل پیشرفته رسیده است.

بعد از جدایی لیونل مسی در اوایل تابستان، نیمار دومین ستاره بزرگی است که پاری سن ژرمن را ترک می‌کند. اما روند جدایی ستاره‌های سابق پی‌اس‌جی ادامه دارد و به نظر می‌رسد در روزهای آینده شاهد خداحافظی یک ستاره دیگر این تیم با پاریس خواهیم بود.

 

الهلال که حالا خیالش از بابت جذب نیمار راحت شده و انتظار می‌رود امروز شاهد رسمی شدن قرارداد او باشیم حالا در پرونده‌ای دیگر با پاری سن ژرمن در حال مذاکره است.

 

رسانه‌های عربستان گزارش دادند مذاکره الهلال با باشگاه فرانسوی برای جذب مارکو وراتی مدتی است ادامه دارد ولی در روزهای گذشته و با قطعی شدن انتقال نیمار، این پرونده هم به مراحل پیشرفته رسیده و می‌توان انتقال وراتی به الهلال را هم قطعی دانست.

گروه نرم افزاری ماهور

در فرانسه هم سایت لو 10 اسپورت با تایید این گزارش‌ها گفت با اینکه پی‌اس‌جی در شروع تابستان به همه پیشنهادها برای وراتی پاسخ منفی می‌داد ولی حالا در این موضع خود تجدیدنظر کرده است. این منبع فرانوسی می‌گوید وراتی چند خواهان اروپایی هم دارد ولی ظاهرا پی‌اس‌جی به قبول پیشنهاد الهلال تمایل بیشتری نشان می‌دهد.

 

گفته می‌شود الهلال تا کنون پیشنهادی 45 میلیون یورویی برای این هافبک ایتالیایی به پی‌اس‌جی ارائه داده ولی ناصر الخلیفی و مدیران پی‌اس‌جی با اینکه به این پیشنهاد بی‌علاقه نیستند ولی این امید در پاریس وجود دارد که شاید در ادامه مذاکرات الهلال به پرداخت مبلغی بیشتر برای وراتی راضی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا