آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان جمعه ۲۳ تیر؛ زندانیان پاریس

مدیربرنامه سابق وراتی، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را به زندانی برای بازیکنان این تیم تشبیه کرده است.

پاری‌سن‌ژرمن پس از ناامیدی از تمدید قرارداد کیلیان ا‌مباپه، قصد فروش او را دارد. با این حال رئال مادرید نمی‌خواهد در این تابستان، برای خرید امباپه هزینه کند و انتخاب مهاجم فرانسوی هم، رفتن به مادرید است. همین باعث شده شرایط امباپه و پاری‌سن‌ژرمن، پیچیده‌تر از همیشه شود.

 

یوونتوس به دنبال خروج از سوپرلیگ

باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد که بعد از مذاکره با رئال مادرید و بارسلونا، و با در نظر گرفتن برخی اختلاف‌نظرها، روند خروج از پروژه سوپرلیگ را آغاز کرده است. اما با توجه به مفاد قرارداد سوپرلیگ، تکمیل این فرایند نیازمند تایید دیگر باشگاه‌های حاضر در این پروژه است.

 

انتقاد مدیربرنامه‌های سابق وراتی از پاری‌سن‌ژرمن

مدیر برنامه‌های سابق وراتی در مورد شرایط PSG: «بازیکنان در پاریس زندانی هستند، آنجا حتی باج‌گیری انجام می‌شود. می‌خواستیم به بارسلونا برویم، اما امیر قطر راضی نبود و الخلیفی به من گفت اگر بر سر این انتقال پافشاری کنم، اخراج خواهم شد و همین اتفاق هم افتاد.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

۵۰ میلیون برای ایموبیله

کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو درباره پیشنهاد عربستان برای چیرو ایموبیله: «من پیشنهاد رسمی برای ایموبیله دریافت نکرده‌ام. او مانند پسر من است و فروشی نیست. تنها راه برای وسوسه‌کردن من برای فروش ایموبیله پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی است و حتی برای این مبلغ هم مطمئن نیستم!»

 

توافق شخصی بایرن با واکر

به نقل از فلورین پلتنبرگ، بایرن مونیخ با کایل واکر بر سر قراردادی ۲ ساله به ارزش ۱۵ میلیون یورو به توافق رسیده و فقط توافق با منچسترسیتی باقی‌مانده‌است.

 

میتروویچ هم به عربستان می‌رود؟

به نقل از فوت‌مرکاتو، الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی فولام، پیشنهاد الهلال را پذیرفته و اگر دو باشگاه بر سر مسائل مالی به توافق برسند، با قراردادی ۳ ساله راهی عربستان خواهد شد. میتروویچ ۲ فصل قبل رکورد بهترین گلزن یک فصل تاریخ چمپیونشیپ را شکست و ۵۰ گل ملی نیز در کارنامه دارد.

تیمبر به آرسنال پیوست

یورین تیمبر، مدافع ۲۲ ساله و هلندی آژاکس، با امضای قراردادی ۵ ساله به ارزش ۴۵ میلیون یورو به آرسنال پیوست. او که در فصل 2021/22 لیگ هلند، به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شده بود، نهمین بازیکن هلندی تاریخ توپچی‌های لندن محسوب می‌شود.

 

تبرئه مندی از اتهام تجاوز سریالی

با اعلام دادگاه چستر، بنجامن مندی نسبت به ۲ اتهام دیگرش هم بی‌گناه شناخته شد. هیئت منصفه دادگاه پیش از این در مورد ۶ شکایت هم مندی را تبرئه کرده بود. بازیکن فرانسوی، از آگوست ۲۰۲۱ به اتهام تجاوز و آزار جنسی، در زندان به سر می‌برد.

 

پایان داستان لوریس و تاتنهام بدون جام!

به نقل از رومانو، هوگو لوریس پس از ۱۱ سال، تاتنهام را ترک خواهد کرد. باشگاه در ابتدای تابستان جانشین او، ویکاریو را به خدمت گرفته و به دروازه‌بان فرانسوی، اجازه داده شده به منظور بررسی فرصت‌های نقل‌وانتقالاتی، همراه تیم سفر نکند. صعود به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ همراه با تاتنهام، بهترین افتخار لوریس در تیم لندنی به حساب می‌آید‌.

 

آخرین تلاش بایرن مونیخ برای جذب کین

به نقل از نشریه بیلد؛ باشگاه بایرن مونیخ با اعزام هیئتی بلندپایه متشکل از مدیراجرایی باشگاه، کارل هاینتس رومنیگه به لندن، آخرین تلاش خود را برای خرید هری کین از تاتنهام را انجام داده است.

 

ناامیدی پاری‌سن‌ژرمن از رئال مادرید

رادیو‌مونت‌کارلو اسپورت فرانسه، مدعی شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به اینکه تا پایان پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال پیشنهاد موردنظرش برای امباپه را از رئال مادرید دریافت کند، امیدی ندارد.

 

بروزوویچ به بارسا می‌رود؟

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی عنوان کرد باشگاه النصر عربستان که اخیرا در رقابت با بارسلونا موفق شد بروزوویچ ستاره اینتر را با مبلغ 18 میلیون یورو شکار کند با مشکل بزرگی مواجه شده است. النصر از سوی فیفا از دو پنجره نقل و انتقالات محروم شده و نمی تواند قرارداد بروزوویچ را ثبت کند. به همین خاطر ستاره کروات می تواند به صورت قرضی در تابستان کنونی از النصر به بارسلونا بیاید.

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا