آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های اروپا: شماره ۹ رئال منتظر امباپه

صفحات اول روزنامه‌های ورزشی اروپا را در ورزش نیوز بخوانید.

پیوستن خوسلو به رئال مادرید و نقل‌وانتقالات دو تیم یوونتوس و اینتر، تیتر امروز روزنامه‌های ورزشی اروپا (چهارشنبه 21 ژوئن 2023) بود.

مارکا شماره 9 رئال مادرید را روی جلدش برده و از تیتر “این پیراهن منتظر امباپه است” استفاده کرد. همچنان احتمال انتقال این بازیکن در پنجره نقل و انتقالاتی به رئال وجود دارد.

تصویر شاد خوسلو با لباس رئال مادرید روی جلد روزنامه آ.اس با تیتر “یک شماره 9 بدون شماره 9″ چاپ شده است. این روزنامه به این موضوع اشاره دارد که رئال مهاجم اسپانیول را به خدمت گرفته اما شماره 14 را به او داده است.

گروه نرم افزاری ماهور

“قهرمانان” به عنوان تیتر یک امروز روزنامه موندو دپورتیوو منتشر شده است. بارسلونا در ال‌کلاسیکوی بسکتبال با نتیجه 93-82 رئال مادرید را شکست داد و قهرمان لالیگا شد.

“افزایش احتمال لوسلسو” بالای صفحه این بازیکن آرژانتینی و احتمال انتقالش به بارسلونا را پررنگ می‌کند.

“قهرمانان بزرگ!” تیتر اصلی امروز روزنامه اسپورت است. در توضیح این تیتر آمده است: “بارسا با نمایشی فوق العاده در مادرید قهرمانی لیگ را پس گرفت. میروتیچ با بالا بردن جام در مقابل چشمان هواداران مادریدی خداحافظی کرد.”

علاوه بر این، مصاحبه با جوردی آلبا، باشگاه بارسلونا “اوکی” را به ویتور روکه می‌دهد، ایلکای گوندوگان تا قبل از یکشنبه آینده خود را تعیین می‌کند، آنها خوسلو را در رئال مادرید معرفی می‌کنند، اما “9” را حفظ می‌کنند، هم دیگر عناوین چاپ شده روی جلد این روزنامه هستند.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در تیتر یک امروز به احتمالات خط حمله یوونتوس می‌پردازد: “میلیک می‌ماند، زانیولو به بازی بازمی‌گردد.” در توضیح تیتر نوشته شده است: “بیانکونری در حمله، ملی‌پوش لهستانی به طور کامل مذاکراتی را برای بازیکن گالاتاسرای فراهم کرد. مارکیزیو: من همچنان روی ولاهوویچ شرط می‌بندم.”

روی جلد این روزنامه وضعیت مارسلو بروزوویچ هم تیتری را به خود اختصاص داده است: “بروزوویچ فراتسی را آزاد کرد، اینتر و یک تقاطع تعیین کننده، بازیکن کروات به طور عجیبی به النصر نزدیک می‌شود.”

کوریره دلو اسپورت تغییرات احتمالی در دروازه اینتر را به عنوان تیتر اصلی انتخاب کرده است: “اینتر به سراغ ویکاریو رفت” در توضیح تیتر آمده است: “اونانا، یونایتد فشار می‌آورد: اینزاگی وارث خود را پیدا می‌کند. منچستر خواهان بازیکن ملی پوش کامرونی است، ماروتا گفت‌وگو با امپولی را آغاز کرد. تن‌هاخ با او در آژاکس کار کرد.”

در میان صفحه عکس ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، چاپ شده و تیتر “اوسی 150 میلیونی” به چشم می‌خورد.

این روزنامه معتقد است النصر عربستان خواهان جذب مدافع اینتر است: “بروزوویچ در برنامه‌های النصر و رونالدو.”

همچنین وضعیت خط حمله یوونتوس هم در میان عناوین به چشم می‌خورد: “یووه، میلیک اینجاست، اما شزنی می‌تواند برود. میلیک با بیانکونری می‌ماند، معامله با مارسی به ارزش 7 میلیون انجام می‌شود. هزینه دروازه‌بان بسیار زیاد است، کارنسکی پیش چشم آنهاست.”

“موسیالا-بلینگام، دربی طلایی آغاز می‌شود” این تیتر روی جلد توتواسپورت چاپ شده است. در توضیح تیتر آمده: “100 بازیکن برتر زیر 21 سال معرفی شدند: اولین گام برای تعیین جایزه. شاخص پسر طلایی هر ماه به روز می‌شود. ستاره بایرن در ابتدا در صدر جدول قرار دارد و پس از آن خرید جدید رئال، یعنی ستاره سابق دورتموند قرار دارد. 4 ایتالیایی در رقابت حضور دارند: اسکالوینی، میرتی، بالدانزی و گنونتو.”

خط حمله یوونتوس در این روزنامه هم بررسی شده است: “معاملات یووه، میلیک، تمام شد! پاریسی تقریبا. مارسی در مجموع 7 میلیون می‌گیرد. امروز خبر توافق برای مهاجم لهستانی اعلام شد.”

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا