آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تهدید به نیمکت‌نشینی: پاریس برای امباپه جهنم می‌شود

پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در صورت عوض نشدن تصمیم کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، او را به نیمکت تبعید کند.

امباپه همچنان حاضر به پذیرش پیشنهاد پاری سن ژرمن برای تمدید قراردادش تا سال 2025 نیست و تمایلی به جدایی از این باشگاه در تابستان امسال هم ندارد.

 

مدیران پی اس جی از تصمیم و رفتارهای این بازیکن به شدت عصبانی هستند و به او هشدار داده‌اند که یا باید قراردادش را هرچه زودتر تمدید کند یا به باشگاهی دیگر منتقل شود چون آنها حاضر نیستند جدایی او به عنوان بازیکن آزاد را بپذیرند.

 

حالا دانیل ریولو، خبرنگار RMC Sport، مدعی شده که مدیران پی اس جی به هیچ وجه حاضر نیستند از این موضع کوتاه بیایند و در صورتی که این ستاره فرانسوی حاضر به تغییر نظرش نباشد باید با تبعات این تصمیم مواجه شود.

گروه نرم افزاری ماهور

این خبرنگار در این باره گفت: «می‌توانم امشب این را به شما بگویم که امباپه فصل آینده در پی اس جی حضور خواهد داشت. حتی اگر آنها بدترین شرایط را ایجاد کنند و او را نیمکت‌نشین کنند هم امباپه در این تیم خواهد ماند. او آماده است تا این شرایط را بپذیرد.

 

هر تیمی می‌تواند بدون امباپه هم قهرمان شود، اما مسئله این است که به لوئیس انریکه گفته شده که امباپه را در تیمش خواهد داشت اما حق استفاده از او را ندارد و باید این بازیکن را نیمکت‌نشین کند. این سناریویی است که ما در حال حاضر با آن روبرو هستیم.»

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا