آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

انریکه : فعلا نمی خواهم مربیگری کنم

لوئیز انریکه سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا گفت که به دنبال شغلی در لیگ برتر انگلیس است ولی فعلا قصد دارد کمی استراحت کند .

لوئیس انریکه پس از حذف لاروخا در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، از تیم ملی اسپانیا اخراج شد و از آن زمان بیکار شده است. اگرچه انریکه فاش کرد که پیشنهاداتی برای سرمربیگری دریافت کرده است، اما منتظر فرصتی برای هدایت یک تیم لیگ برتری است.

 

در صحبت با La SER خیخون، انریکه اظهار داشت که منتظر یک تیم انگلیسی برای شروع کار خود است: “من دوست دارم برای کار به انگلیس بروم. اما در ماه جولای خودم را در لیگ برتر نمی بینم، زیرا دوست دارم به تیمی بروم که بتواند کارهای مهمی انجام دهد و این خیلی سخت است. من به هیچ تیمی فعلا نمی روم.”

 

انریکه همچنین اعتراف کرد که بعد از پایان کارش با اسپانیا در جام جهانی ، روزنامه های انگلیسی می خواند: “از زمانی که جام جهانی به پایان رسید، من مطبوعات اسپانیایی را نخوانده ام، شبکه های اجتماعی را ندیده ام، فقط مطبوعات انگلیسی را می خوانم. شما نمی توانید وانمود کنید یا همه را دوست دارید یا آنچه را که در مورد شما می گویند کنترل کنید. مهم این است که آرام باشید و از چیزهایی که دوست دارید لذت ببرید.”

گروه نرم افزاری ماهور

سرمربی سابق بارسلونا یکی از معدود نامزدهای سرمربیگری تاتنهام پس از اخراج آنتونیو کونته در اوایل این هفته است. باشگاه شمال لندن تصمیم گرفته است تا پایان فصل مربی جدیدی را استخدام نکند و دستیار آنتونیو کونته هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت .

منبع:www.goal.com
4 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا