آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

کنفرانس مطبوعاتی لوئیس انریکه و ناصرالخلیفی؛ تیمی قدرتمند می‌سازیم!

لوئیس انریکه و ناصرالخلیفی در مصاحبه خود به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

لوئیس انریکه، پس از انتخاب به به عنوان سرمربی تیم پاری سن ژرمن در یک کنفرانس مطبوعاتی به همراه مالک باشگاه، ناصرالخلیفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

همراه هم تیمی قدرتمند می‌سازیم

لوئیس انریکه در ابتدای صحبت‌های خود گفت: «می‌خواهم از مالک باشگاه، ناصر الخلیفی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره و به خصوص لوئیس کمپوس به خاطر ایمانی که به من داشتند تشکر کنم، امیدوارم بتوانم جواب اعتماد شما را بدهم.

 

ما می‌خواهیم فوتبالی ارائه دهیم که هواداران از دیدنش لذت ببرند اما مهمتر از آن به دنبال کسب نتایج خوب هستیم. بی‌صبرانه منتظر یادگیری زبان جدید هستم. حضور در این کشور و این شهر زیبا و کار کردن با افرادی که به دنبال پیشرفت هستند، بی‌نظیر است. پاری سن ژرمن یک هدف بزرگ دارد و من سعی می‌کنم از امکاناتی که در اختیارم گذاشته شده به بهترین شکل برای رسیدن به آن هدف استفاده کنم.»

گروه نرم افزاری ماهور

 

پنجره نقل و انتقالات

انریکه در ادامه صحبت‌های خود گفت: «ما کار بر روی تقویت تیم را شروع کرده‌ایم. همیشه با مدیران ورزشی رابطه خوبی داشته‌ام. در حال حاضر قصد داریم با مشورت به یک نتیجه کلی برسیم. درباره ایده‌ای که برای خرید بازیکن دارم با توافق رسیده‌ایم، قصد دارم بازیکنانم را در تمرین ببینم و بعد به خرید بازیکنان جدید بپردازیم. معتقدم تیم بزرگی خواهیم داشت. قصد داریم بازی‌هایی به سبک هجومی انجام دهیم و هواداران لذت ببرند.

 

با ستارگان بسیاری کار کرده‌ام. بازیکنان باهوش هستند و زمانی که درک کنند برای کمک به آن‌ها اینجا حضور دارید به شما متعهد می‌شوند. باید بستری فراهم کنیم که آن‌ها بتوانند استعدادهای خود را به نمایش بگذارند. پاریس آکادمی بسیار خوبی دارد و جوانان بسیار با استعدادی در آن حضور دارند. من دوست دارم با این جوانان ملاقات کنم و به آن‌هایی که مشتاق رسیدن به جایگاه بالاتر هستند، فرصت بیشتری بدهم.»

 

اهداف انریکه در پاریس

انریکه در پایان صحبت‌های خود درباره اهداف خود برای تیم گفت: «من عاشق فشار ناشی از کار هستم. تیم‌های بسیاری به دنبال کسب افتخار هستند. برخی تجربه بیشتری دارند اما ما هم در این باره بسیار جاه طلب هستیم و باید بهترین عملکرد خود را ارائه کنیم تا بتوانیم به هدف برسیم.»

 

صحبت‌های مالک باشگاه

پس از صحبت‌های انریکه، ناصرالخلیفی، مالک باشگاه هم با خبرنگاران صحبت کرد. او گفت: «این یک لحظه تاریخی برای باشگاه است. قصد دارم از مربی و کادر فنی سابق باشگاه تشکر کنم. اکنون از مربی جدید استقبال می‌کنیم. او یکی از بهترین مربیان جهان است و این موضوع را ثابت کرده.»

 

او درباره کیلیان امباپه گفت: «موضوع من کاملا روشن است.نمی‌خواهم هربار آن را تکرار کنم. اگر کیلیان می‌خواهد در این باشگاه بماند ما از او استقبال می‌کنیم اما باید قرارداد جدیدی با باشگاه امضا کند. نمی‌خواهیم بهترین بازیکن جهان را مجانی از دست بدهیم و او عنوان کرده قصد ندارد به عنوان بازیکن آزاد اینجا را ترک کند. این موضوع کاملا واضح است.»

59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا