آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

انفجار بمب بزرگ نقل‌وانتقالات در امارات؛ همکاری جدید فرهاد و قایدی آغاز شد

به صورت رسمی از تازه‌ترین خرید باشگاه الاتحاد کلبا رونمایی و مهدی قایدی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد.

مهدی قایدی یکی از بازیکنان خبرساز بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود. وینگر خوش‌تکنیک فوتبال ایران که فصل گذشته با قراردادی قرضی از تیم شباب‌الاهلی امارات به استقلال تهران پیوست و عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای گذاشت؛ به‌طوری‌که قایدی توانست تا یک‌قدمی آقای گلی فوتبال ایران پیش برود و 12 گل زده در کارنامه او به چشم می‌خورد. 4 پاس گل هم حاصل تلاش قایدی در فصل گذشته بود که آمار درخشانی محسوب می‌شود.

 

مدیران باشگاه استقلال بعد از پایان لیگ بیست‌ودوم به دنبال حفظ مهدی قایدی بودند. در وهله اول گفته می‌شد که مسئولان باشگاه شباب‌الاهلی با توجه به بدقولی‌های آبی‌پوشان پایتخت در زمینه پرداخت هزینه رضایت‌نامه قایدی در فصل گذشته، حاضر به مذاکره با آبی‌ها نیستند. بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال و تاکید دوباره جواد نکونام به حفظ قایدی، دور جدید مذاکرات برای دائمی‌کردن قرارداد قایدی آغاز شد اما استقلالی‌ها نتوانستند با مسئولان باشگاه اماراتی به توافق برسند.

 

استقلالی‌ها در شرایطی به دنبال جذب قایدی بوند که امروز رسانه رسمی این باشگاه اعلام کرد که در پاسخ به نامه درخواست دائمی‌شدن قرارداد مهدی قایدی، مسئولان باشگاه شباب‌الاهلی امارات اعلام کرده‌اند که به این وینگر ایرانی نیاز دارند و برای فصل جدید می‌خواهند از او استفاده کنند. در نامه باشگاه شباب‌الاهلی امارات این‌طور نوشته بود: «عطف به نامه شما در تاریخ 23 ژوئن و همچنین ایمیل دریافتی از شما در تاریخ 10 جولای 2023 که در آن درخواست جذب مهدی قایدی را برای فصل 2024-2023 لیگ برتر ایران داشتید، باید به شما اطلاع بدهیم متاسفانه به این بازیکن در فصل جدید رقابت‌های لیگ امارات نیاز داریم».

گروه نرم افزاری ماهور

 

فرهاد به هدف بزرگ خود رسید

فرهاد مجیدی سرمربی پیشین استقلال که در دوران حضور در جمع آبی‌پوشان پایتخت تجربه همکاری با مهدی قایدی را داشت، در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال جذب قایدی بود و از همان روز اول گفته می‌شد که الاتحاد کلبا در کنار استقلال بیشترین شانس را برای جذب مهدی قایدی دارد. در این زمینه، تاکید مدیران باشگاه شباب‌الاهلی به حفظ قایدی باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره حضور قایدی در تیم الاتحاد کلبا به صفر برسد اما خیلی زود این ادعا تکذیب شد.

 

مسئولان باشگاه الاتحاد کلبا از ساعتی پیش در صفحه رسمی باشگاه خود تصویری مبهمی از مهدی قایدی منتشر کرده و به صورت غیرمستقیم او را خرید بعدی تیم‌شان معرفی کردند. بعد از حدود دو ساعت از انتشار این تصویر، عکس مهدی قایدی در کنار پیراهن الاتحاد کلبا و البته مدیر این باشگاه منتشر شد تا برخلاف نامه مدیران باشگاه شباب‌الاهلی، ستاره ایرانی از این تیم جدا شده و برای فصل جدید با شماره 10 در جمع شاگردان فرهاد مجیدی در تیم الاتحاد کلبا امارات حضور پیدا کند.

 

آندریاس وومبرگر، علی خمیس، سالم رشید و وایلدار کارتاخنا 4 خرید تابستانی تیم الاتحاد کلبا در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بودند و حالا مهدی قایدی پنجمین بازیکن جدیدالورود این تیم محسوب می‌شود. گفته می‌شود که بعد از قطعی‌شدن انتقال قایدی به جمع شاگردان مجیدی، قرار است او به‌زودی عازم کشور اسلوونی شود تا در اردوی پیش‌فصل الاتحاد کلبا شرکت کند و کار خود را رسماً در جمع شاگردان فرهاد مجیدی آغاز نماید تا دوباره این دو چهره محبوب استقلالی با یکدیگر همکار شوند.

48 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا