آخرین مطلباخباربازی هاداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

برنامه فصل جدید لیگ برتر انگلیس؛ قرعه سخت پوچ

برنامه فصل جدید لیگ برتر انگلیس اعلام شد.

اگر آرسنالی هستید و به خاطر از دست دادن قهرمانی در آخرین هفته‌ها دچار حسرت و افسوس شدید، اگر هوادار سیتی هستید و شادی قهرمانی‌تان تا امروز ادامه پیدا کرده، اگر منچستری هستید و به فرم قابل قبول فصل گذشته دل‌گرم شده‌اید، اگر لیورپول را دوست دارید و به خاطر از دست دادن لیگ قهرمانان ناراحتید و اگر طرفدار لیگ برتر انگلیس می‌باشید و دلتان برای رقابت‌های پرفشار، حرفه‌ای و جذاب میان باشگاه‌های انگلیسی تنگ شده، باید بدانید گذشته‌ها سپری شده و دنیای جدید پیش رو شماست. هر اتفاقی که افتاده را به خاطرات خود بسپارید و از همین حالا خودتان را برای اتفاقات جذاب آینده این لیگ آماده کنید چرا که برنامه فصل جدید لیگ برتر انگلیس اعلام شد.

 

هفته‌ اول؛ هیجان از همان ابتدا

سرنوشت برای آنها که می‌خواهند جاه‌طلبی کنند، کمی سخت‌گیرتر است. بنابراین منطقی بود که این سرنوشت، چلسی جاه‌طلب تاد بولی و لیورپول در پی رسیدن به بهترین روزهایش را در اولین گامشان برای شروع فصل جدید رو در روی یکدیگر قرار دهد. لیگ برتر انگلیس برای به هیجان رساندن و لبریز لذت کردن دنبال کنندگانش، آنها را منتظر سپری شدن هفته‌های اول و سر و شکل پیدا کردن جدول نمی‌کند و از همان ابتدا مخاطبانش را به هیجان همیشگی و حرارت و شور دعوت کرده است. قهرمان فصل گذشته به مصاف تیم تازه وارد برنلی خواهد رفت که رویارویی جذاب ونسان کمپانی با تیم سابقش منچسترسیتی را به همراه خواهد داشت. برنامه کلی هفته اول فصل آینده لیگ برتر انگلیس به این صورت است:

 

برنلی – منچسترسیتی

گروه نرم افزاری ماهور

آرسنال – ناتینگام فارست

بورنموث – وستهام یونایتد

برایتون – لوتون تاون

اورتون – فولام

شفیلد یونایتد – کریستال پالاس

نیوکاسل – استون‌ویلا

برنتفورد – تاتنهام

چلسی – لیورپول

منچستریونایتد – ولورهمپتون

 

ادامه فصل؛ ادامه تب و تاب

اولین برخورد تیم‌های موسوم به 6 قدرت برتر لیگ همانطور که ذکر شد در هفته اول و بین چلسی و لیورپول خواهد بود اما لیگ انگلیس هفته دومش را میزبان یک برخورد بزرگ دیگر کرده و یونایتد باید در این هفته به مصاف تاتنهام برود. منچستر و آرسنال دیدار همیشه جذابشان را برای هفته چهارم فصل تدارک دیده‌اند. دربی لندن هفته ششم، لیگ برتر را به اوج می‌رساند تا آرسنال در همان هفته‌های ابتدایی، بازی‌های سنتی‌اش را انجام داده باشد. 7 اکتبر 2023 روز خاصی برای لیگ برتر فصل آینده خواهد بود؛ روزی که آرسنالی‌ها در هشتمین هفته فصل باید متهم اصلی از دست دادن قهرمانی را پیش روی خود ببینند و بازی جذاب سیتی و آرسنال در این هفته برگزار می‌شود.

دربی‌ها پشت سر هم از راه می‌رسند

هفته نهم لیگ انگلیس در فصل جدید شاهد رویارویی بندرنشینان مرسی‌ساید یعنی لیورپول و اورتون خواهد بود. بلافاصله و در دهمین هفته لیگ آبی‌ها و قرمزهای منچستر به مصاف یکدیگر می‌روند. یازدهمین هفته دربی حساس‌تر شده میان تیم‌های پایتخت‌نشین تاتنهام و چلسی را با چاشنی رویارویی پوچتینو و تیم سابقش روی پرده می‌برد. پس از کمی استراحت بعد از تحمل هیجان دربی‌ها در سیزدهمین هفته مجددا شاهد نبرد محترمانه پپ و کلوپ در رویارویی سیتی و لیورپول هستیم. لیگ انگلیس این بار برای جذاب‌تر کردن نبرد سنتی‌اش میان لیورپول و منچستریونایتد هفدهمین هفته را انتخاب کرده است و این یعنی اگر هر 2 تیم در مقاطع پایانی فصل آماده و بالانشین باشند، لیگ برتر شاهد هیجان بیشتری برای رقابت سنتی‌اش خواهد بود.

 

هفته پایانی

آخرین هفته لیگ برتر انگلیس که برای فصل جدید برنامه‌ریزی شده، اتفاق متفاوت و جالبی خواهد داشت. اگر چه شاید ترجیح علاقه‌مندان به این لیگ رویارویی قدرت‌های برتر در این هفته بود اما قرعه اینگونه رقم خورده که هیچ کدام از این 6 قدرت برتر در آخرین بازی فصل رو در روی یکدیگر قرار نگیرند و به موازات هم در میادین مختلف به رقابت بپردازند. برنامه هفته مورد اشاره به این صورت است:

آرسنال – اورتون

برنتفورد – نیوکاسل

برایتون – منچستریونایتد

برنلی – ناتینگام فارست

چلسی – بورنموث

کریستال پالاس – استون‌ویلا

لیورپول – ولورهمپتون

لوتون تاون – فولام

منچسترسیتی – وستهام یونایتد

شفیلد یونایتد – تاتنهام

 

قرعه سخت

با توجه به کیفیت بالای مسابقات لیگ برتر انگلیس در حقیقت نمی‌توان ادعا کرد برنامه بازی‌های یک تیم از دیگری ممکن است دشوارتر چیده شده باشد. با این حال اگر بنای سخت بودن را بر رویارویی با بزرگان و مدعیان بگذاریم، باز هم برنامه این فصل لیگ به نسبت برای همه مدعیان پراکنده به نظر می‌رسد و برنامه هیچ تیمی مزیت ویژه‌ای نسبت به دیگری نخواهد داشت. اگر آرسنالی، هوادار سیتی، منچستری، طرفدار لیورپول، چلسی، تاتنهام، نیوکاسل و هر تیم دیگری در لیگ جذاب انگلیس هستید، گذشته‌ها را به دفتر خاطرات خود بسپارید و آماده شروع روزهای جذاب آینده باشید. لیگ برتر در حال آماده‌سازی خودش برای رقم زدن یک فصل جذاب دیگر است و در این مسیر اولین گام را با اعلام برنامه فصل جدید برمی‌دارد.

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا