آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های انگلیس: آرسنال مبارز

پیروزی آرسنال مقابل نیوکاسل و شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل وستهام با اشتباه بد داوید دخیا، تیتر اصلی روزنامه‌های امروز انگلیس را به خود اختصاص داده است.

آرسنال دو هفته پیش با شکست مقابل منچسترسیتی، صدر جدول لیگ برتر را از دست داد اما به نظر می‌رسد شاگردان میکل آرتتا قصد ندارند دست از تلاش بردارند و همچنان به مبارزه برای قهرمانی ادامه می‌دهند. یکی از سخت‌ترین دیدارهای این تیم در این مسیر، بازی در خانه نیوکاسل بود که آنها توانستند با دو گل به برتری برسند و فاصله‌شان با سیتی به یک امتیاز کاهش بدهند (با یک بازی بیشتر).

از سوی دیگر، منچستریونایتد با اشتباه دخیا مقابل وستهام شکست خورد و اکنون با خطر از دست دادن سهمیه چمپیونزلیگ روبرو است. آنها حالا فقط یک امتیاز بیشتر از لیورپول دارند و البته یک بازی کمتر انجام داده‌اند.

دیلی اکسپرس پیروزی آرسنال مقابل نیوکاسل را با تیتر “ما برای جنگیدن اینجا هستیم” را روی جلد برده است و از این نوشته که میکل آرتتا به تیمش افتخار می‌کند که همچنان به دنبال قهرمانی است. این نشریه همچنین خبر داده که علی رغم اشتباه تازه دخیا، سرمربی و بازیکنان یونایتد از او حمایت کردند.

گروه نرم افزاری ماهور

دیلی استار هم عکسی از مارتین اودگارد را روی جلد برده و از درخواست آرتتا از شاگردانش نوشته است. سرمربی اسپانیایی از بازیکنان آرسنال خواسته که در هر دیدار بهترین بازی‌شان را ارائه بدهند و تا آخرین روز سیتی را تحت فشار بگذارند. این نشریه برای اشتباه دروازه‌بان منچستریونایتد هم تیتر زده:دخیای دست و پا چلفتی” 

میرر هم نمایش آرسنال مقابل نیوکاسل را بهترین بازی این فصل آن‌ها توصیف کرده و از قول آرتتا نوشته که تیمش همچنان شانس قهرمانی دارد. حمایت یونایتدها از دخیا و توهین نژادپرستانه به سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام-کریستال پالاس دیگر تیترهای اصلی این نشریه است.

داوید دِ سوتی” تیتر اصلی دیلی میل است که به اشتباه بزرگ دخیا در دیدار مقابل وستهام اشاره دارد. این نشریه معتقد است که دروازه بان اسپانیایی پیروزی را به وستهام هدیه داد و این سهمیه چمپیونزلیگ منچستریونایتد را به خطر انداخته است.

آی اسپورت معتقد است که شوت مارتین اودگارد که به گل اول آرسنال مقابل نیوکاسل منجر شد، این تیم را همچنان در کورس قهرمانی نگه داشت. این نشریه همچنین قطعی شدن قهرمانی سلتیک در لیگ اسکاتلند را روی جلد برده است.

65 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا