آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اوساسونا ۱-۲ بارسلونا: پاقدم ستاره‌های جدید خوب بود

بارسلونا با پیروزی 2-1 مقابل اوساسونا به رده سوم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.

بارسلونا و اوساسونا در چهارچوب هفته چهارم مسابقات لالیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید. مسابقه در ورزشگاه ال سادار برگزار شد و قضاوت آن بر عهده میگل آنخل اورتیس آریاس بود.

 

نیمه اول، شوت شوت شوت

همان اولین دقیقه از مسابقه با یک موقعیت خوب برای گوندوگان همراه شد اما ضربه این بازیکن راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد. پس از آن این بار نوبت حمله اوساسونا بود که دروازه حریف را تهدید کنند و حمله آن‌ها ثمری نداشت. در همین دقایق ابتدایی نیمه، بازی بسیار هجومی دنبال می‌شد و به نظر می‌رسید اوساسونا حریف دشواری برای بارسلونا باشد.

 

حملات بارسلونا در دقایق بعدی بیشتر و بیشتر می‌شد و در دقیقه 10 موقعیت خوب دیگری برای این تیم توسط یامال به وجو آمد اما شلیک سهمگین او برگشت داده شد. در دقایق بعدی توپ و میدان بیشتر در اختیار بارسلونا بود و این تیم چند موقعیت خوب بر روی دروازه حریف ایجاد کرد. حملات آن‌ها ثمری نداشت. با این وجود اوساسونا تیم دست و پا بسته‌ای نبود و در دقیقه 22 یک موقعیت عالی به دست آورد که با واکنش بی‌نظیر ترشتگن همراه شد. در این دقایق همه چیز تغییر کرد و اوساسونا سوار بر بازی بود، در دقیقه 31 بار دیگر دروازه بارسلونا تهدید شد و ترشتگن بار دیگر ناجی تیمش نام گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

در دقایق پایانی نیمه اول فشار بارسلونا بیشتر شد و در نهایت حملات آن‌ها نتیجه داد. در دقیقه 46 گل اول مسابقه توسط کونده با یک ضربه سر دقیق به ثمر رسید.

 

در نهایت با وجود موقعیت‌های بسیاری که ۲ تیم به دست آوردند این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

 

نیمه دوم، جذاب و پر ماجرا

نیمه دوم با حملات بارسلونا آغاز شد. بارسلونا به دنبال گل‌های بیشتر بود و اوساسونا به دنبال جبران نتیجه و دفاع برای گل نخوردن‌. بازی به طور کلی جذاب دنبال می‌شد. چند موقعیت برای هر ۲ تیم روی دروازه حریفان ایجاد شد و در دقیقه 71، لواندوفسکی موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی به دست آورد اما موفق به این کار نشد. چند موقعیت دیگر توسط هر ۲ تیم به وجود آمد و در نهایت اوساسونا در دقیقه 78 توانست بازی را به تساوی بکشاند. آلیوا ابا یک ضربه عالی با پای چپ، توپ را به کنج بالایی دروازه فرستاد تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

 

در 15 دقیقه پایانی چند تعویض انجام شد و ژائو فلیکس برای اولین بار پیراهن بارسلونا را به تن کرد و وارد میدان شد. درست چند دقیقه بعد یک پنالتی برای بارسلونا گرفته شد‌ در این صحنه بازیکن خاطی کارت زرد دریافت کرد. او به دلیل خطا بر روی لواندوفسکی این کارت را دریافت کرد اما صحنه بار دیگر به وسیله VAR چک شد. این بار رنگ کارت تغییر کرد و کاتنا از زمین مسابقه بیرون رفت.

 

لواندوفسکی پشت توپ قرار گرفت و پنالتی را به زیبایی وارد دروازه کرد. در دقیقه 87 این گل به ثمر رسید و بارسلونا با حساب ۲ بر یک پیش افتاد. لواندوفسکی سیو چهارمین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند.

 

اوساسونا در دقایق پایانی هرچه زد به در بسته خود و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود بارسلونا به پایان رسید و ۳ امتیار حساس برای ژاوی و شاگردانش به دست آمد.

 

۲ تیم در حالی در برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که بارسلونا هفته گذشته برابر ویارئال در یک بازی دیدنی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسیده بود و اوساسونا برابر والنسیا، پیروزی ۲ بر یک را تجربه کرد. بارسلونا در بازی آینده خود به مصاف رئال بتیس می‌رود.

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا