آخرین مطلباخباراسلایدرمهمترین اخبار روز

اولین باخت لالیگایی رئال مادرید، مقابل اتلتیکو مادرید رقم خورد!

در هفته ششم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر یک اتلتیکو مادرید خاتمه یافت.

رئال مادرید این بازی را اصلا خوب شروع نکرد و در همان بیست دقیقه ابتدایی بازی دو گل از حریف خود عقب افتاد. در دقیقه چهارم بازی بود که آلوارو موراتا روی پاس ساموئل لینو موفق شد گل اول روخی بلانکو ها را وارد دروازه رئال مادرید کند. در ادامه کار هم در دقیقه 18 آنتوان گریزمان روی پاس سائول نیگز گل دوم اتلتیکو مادرید را به رئال مادرید زد تا اوضاع برای رئال مادرید دشوار شود.

در دقیقه 35 بازی، تونی کروس روی یک شوت دیدنی موفق شد یکی از گل های خورده رئال مادرید را جبران کند و بازی را دو بر یک کند. پس از این گل رئالی ها به کامبک تیمشان مقابل اتلتیکو مادرید امیدوار شدند اما در نیمه دوم باز هم ورق به سود اتلتیکو مادرید برگشت.

در دقیقه 46 آلوارو موراتا روی پاس سائول نیگز بار دیگر دروازه رئال مادرید را باز کرد و نتیجه بازی را سه بر یک کرد. این نتیجه تا پایان بازی پا بر جا بود و اتلتیکو مادرید اولین باخت این فصل لالیگایی رئال مادرید را رقم زد.

منبع: فوتبالی

 

گروه نرم افزاری ماهور
59 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا