آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اولیور کان مدیرعامل الهلال می‌شود!

الشرق الاوسط نوشته است که باشگاه الهلال به اولیور کان پیشنهاد داده تا به عنوان مدیرعامل این باشگاه فعالیت کند.

شب گذشته اولیور کان سنگربان سابق بایرن مونیخ و اسطوره فوتبال آلمان در تمرین الهلال حضور پیدا کرد و به خوش و بش با اعضای این تیم از جمله ستاره های مطرح آبی های ریاض مانند نیمار و کولیبالی پرداخت.

 

در شرایطی که بازیکنان الهلال خود را برای دیدار امشب برابر الریاض آماده می کردند، کان در مقر باشگاه الهلال حضور پیدا کرد و نظاره گر جلسه تمرینی این تیم بود. او با ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم و همچنین إبراهیم الجربوع مدیرعامل فعلی الهلال دیدار کرد.

 

حالا روزنامه الشرق الاوسط به نقل از منابع آگاه خود نوشته است که مدیریت الهلال به اولیور کان پیشنهاد داده است تا به عنوان مدیرعامل در این باشگاه مشغول فعالیت شود.

گروه نرم افزاری ماهور

الشرق الاوسط در همین خصوص نوشته است: اولیور کان در طول دوران ورزشی خود به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای، تجربه ورزشی بسیار خوبی دارد، زیرا او سال ها در پست دروازه بانی بازی کرد. او بیشتر دوران حرفه ای خود را در بایرن مونیخ گذراند و پس از بازنشستگی از فوتبال، به کارهای اداری و اجرایی روی آورد.

 

الیور کان سال ها به عنوان مدیرعامل بایرن مونیخ فعالیت می کرد. او تا پایان فصل گذشته که در آن تیم باواریایی قهرمان لیگ آلمان شد، یکی از مدیران بایرن بود.

68 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا