آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ایتالیا عنوان سومی لیگ ملت‌ها را تکرار کرد؛ مختصر و مفید

هلند با قبول شکست 3-2 مقابل ایتالیا، بازنده مطلق دور نهایی لقب گرفت.

دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا به میزبانی هلند برگزار شد که پس از 90 دقیقه تلاش عاجزانه لاله‌های نارنجی، شاگردان روبرتو مانچینی با 3 شوت در چارچوب و 3 گل بازی را به سود خود به پایان رساندند.

در این دیدار که ابتدا ایتالیا با 2 گل پیش افتاد، فدریکو دیمارکو و داویده فراتسی گلزنان تیم بودند. نیمه دوم استیو برخواین اختلاف را به حداقل رساند اما 4 دقیقه بعد این بار فدریکو کیزا دروازه هلند را باز کرد و اختلاف را حفظ کرد تا گل جورجینیو واینالدوم، یک دقیقه مانده به پایان نیمه دوم در وقت‌های قانونی، بی‌تاثیر در سرنوشت بازی باشد.

با این نتیجه، ایتالیا که فصل گذشته موفق شده بود با غلبه بر بلژیک در دیدار رده‌بندی به رتبه سوم بسنده کند این بار نیز دستاوردش در این تورنمنت دوستانه را تکرار کرد تا امیدوار به دفاع از عنوان قهرمانی در مسابقات یورو 2024 باشد. ایتالیایی‌ها برای صعود به جمع 4 تیم برتر این مسابقات از گروه آلمان، مجارستان و انگلیس سربلند بیرون آمده بودند و شکستشان مقابل اسپانیا، شانس فینالیست شدن برای اولین بار را از آنها گرفت.

ایتالیا دوره گذشته از گروهش بالاتر از هلند، لهستان و بوسنی صعود کرده و در دور حذفی اگرچه میزبانی را در اختیار داشت اما نیمه‌نهایی را به اسپانیا واگذار کرد. در دوره نخست نیز شاگردان روبرتو مانچینی صعود از گروه را به پرتغال واگذار کرده بودند.

54 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا