آخرین مطلباخبارداغروزنامه های ورزشیمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

روزنامه‌های ایتالیا: روز باشکوه

علی رغم مشخص شدن قهرمان این فصل سری A، هنوز رقابت برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در اوج هیجان دنبال می‌شود و این یکی از سوژه‌های اصلی روزنامه‌های امروز ایتالیاست.

ناپولی پنج شنبه شب با تساوی مقابل اودینزه، قهرمانی‌اش در رقابت‌های این فصل سری A را قطعی کرد و حالا دیگر تیم‌های مدعی باید برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش کنند.

امروز دو تیم پایتخت، رم و لاتزیو، مقابل دو تیم میلانی، اینتر و میلان، قرار خواهند گرفت و نتیجه این دیدارها می‌تواند تاثیر زیادی در جایگاه تیم‌ها در جدول در پایان فصل داشته باشد.

روزنامه کوریره دلو اسپورت با تیتر “لیگ بزرگ” به استقبال دیدارهای امروز رفته و نوشته که ابتدا تیم ساری از شاگردان پیولی پذیرایی خواهد کرد و سپس تیم مورینیو و 60 هزار هوادار رم، از تیم اینزاگی استقبال خواهد کرد.

تیتر اصلی دیگر این نشریه، در واقع تقاضای هواداران ناپولی از رئیس این باشگاه است: “متشکریم آئورلیو (دی‌لورنتیس) حالا اسپالتی را زندانی کن” که به درخواست آن‌ها برای ماندن سرمربی تیم شان اشاره دارد.

گروه نرم افزاری ماهور

از کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی ناپولی، به عنوان مرد پشت پرده قهرمانی این تیم نام برده می‌شود و اکنون توتو اسپورت ادعا کرده که یوونتوس به دنبال به خدمت گرفتن این مدیر موفق است.

در بخش دیگری از صفحه اصلی این نشریه به این اشاره شده که در قهرمانی ناپولی، علاوه بر ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا، این لوچانو اسپالتی بوده که تاثیر بسیار زیادی داشته است.

گاتزتا دلو اسپورت تیتر اصلی‌اش را به آغاز رقابت‌های دوچرخه سواری جیرو ایتالیا اختصاص داده و نوشته است:”از دریا آبروتزو تا رم: عجب نمایشی!”

“شاگرد مورینیو” تیتر اصلی نشریه ایل رومانیستا با عکسی از نمانیا ماتیچ است؛ ستاره صربستانی که پیش از این در چلسی و منچستریونایتد هم زیر نظر مورینیو کار کرد. امروز رم در دیداری حساس میزبان اینتر است؛ دیداری که می‌تواند روی سرنوشت دو تیم برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ تاثیر زیادی بگذارد.

 

53 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا