آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

طوفان شبانه اینتر در بازار؛ وقتی همه خواب بودیم

مارکوس تورام و سزار آسپلیکوئتا به اینتر پیوستند.

میلان این روزها مرکز توجه فوتبال ایتالیاست. ۲ تیمی که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته مقابل یکدیگر به میدان رفتند، یکی ستاره آینده‌دارش را می‌فروشد و دیگری با خیال راحت با گنجاندن بندهای پاداش شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات را که با تیم دیگر به توافق شفاهی رسیده بود، از رقیب می رباید.

درست وقتی نیمه قرمز میلان به‌تبع اجبار ساندرو تونالی به حضور در نیوکاسل در بهت فرو رفته بود، اینتر با مدیریت مثال‌زدنی در عرض تنها چند دقیقه هم خرید سزار آسپلیکوئتا را قطعی کرد و هم مارکوس تورام، ستاره مدنظر میلان را به جوزپه‌مه‌آتزا کشاند.

تورام، اینتر را به میلان ترجیح داد و دستمزد دریافتی‌اش بالغ بر سالیانه ۶.۵ میلیون یورو خواهد بود. او در این راه علاوه بر میلان، پیشنهاد لایپزیش و پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده است.

قرارداد مارکوس تورام، مهاجم فرانسوی با اینتر ۵ ساله خواهد بود و او به صورت رایگان مونشن‌گلادباخ را ترک کرده است. مدیران میلان از خرید بازیکن آزاد، حتی با وجود توافقات شفاهی با او هم عاجز ماندند.

از طرف مقابل سزار آسپلیکوئتا که تا سال آینده تحت قرارداد چلسی بود، با توافقی دوطرفه از چلسی جدا و با قراردادی۲ ساله شاگرد سیمونه اینزاگی شد. این مدافع ۳۳ ساله از سال ۲۰۱۲ در استمفوردبریج حاضر بود و پس از انجام ۳۴۰ بازی از جمع آبی‌های لندن جدا شد تا به آبی‌ومشکی پوشان شهر میلان بپیوندد.

گروه نرم افزاری ماهور
54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا