آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینجا فردا برای رئال مادرید جهنم می‌شود

فردا ورزشگاه متروپولیتانوی اتلتیکومادرید، ظرفیتی کامل خواهد داشت و پرتماشاگرترین شب خود در 6 سال اخیر را برابر رئال تجربه خواهد کرد.

فردا ورزشگاه متروپولیتانو برای اولین بار در فصل جاری همه سکوهایش پر از تماشاگر خواهد شد. سومین بازی خانگی که در واقع دومین بازی آنها خواهد بود. زیرا از زمانی که اتلتیکو فصل را در 14 آگوست برابر گرانادا در خانه شروع کرد، این تیم فقط در خارج از خانه (در مقابل بتیس، رایو و والنسیا در لیگ، مقابل لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا) بازی کرده است. بازی خانگی مقابل سویا در هفته چهارم به دلیل هشدار طوفان در مادرید به تعویق افتاد و 23 دسامبر برگزار خواهد شد.

یک ماه و نیم بعد، مردان ال چولو به متروپولیتانو بر می‌گردند تا در دیداری خاص، دربی مقابل رئال مادرید را برگزار کنند و طبق برآوردها ظرفیت ورزشگاه کاملا پر خواهد شد. تا دیشب فقط 400 بلیت برای فروش باقی مانده بود که این تعداد تا فردا فروخته می‌شود.

 

دربی فردا بیشترین تماشاگر را در 6 ساله گذشته در متروپولیتانو خواهد داشت چرا که تابستان امسال ظرفیت ورزشگاه اتلتیکو با نصب 1846 صندلی به 70460 نفر رسیده است. 64440 نفر سکوهای عمومی و 6020 نفر در VIP.

گروه نرم افزاری ماهور

ده برد متوالی خانگی

اتلتیکو ده بازی متوالی با پیروزی در متروپولیتانو داشته (مقابل اتلتیک، سویا، والنسیا، بتیس، آلمریا، مایورکا، کادیز، اوساسونا، رئال سوسیداد و گرانادا) و در بهترین فرم خودش از سال 2017 در بازی‌های خانگی به دربی رسیده است. تیم ال چولو البته فقط یک بار آن هم در ماه می 2022 رئال مادرید را در این ورزشگاه شکست داده است.

10 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا