آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینجا ماندم چون بهتر از بارسلونا نداریم

مارک آندره تراشتگن از دلایل خود برای تمدید قرارداد با بارسلونا حرف زد.

توافق مارک آندره تراشتگن و باشگاه بارسلونا جهت تمدید قرارداد، امروز جنبه رسمی پیدا کرد و دروازه‌بان آلمانی 31 ساله قراردادش با تیم کاتالان را تا سال 2028 تمدید کرد.

تراشتگن که سال 2014 از مونشن‌گلادباخ به بارسلونا پیوست؛ تا سال 2025 با این تیم قرارداد داشت اما سه سال دیگر مدت حضورش در کاتالونیا را تمدید کرد. به این ترتیب تراشتگن تا 36 سالگی‌اش در بارسلونا خواهد ماند. او فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی و تأثیرگذار در قهرمانی بارسلونا در لالیگا بود و در پایان فصل هم عنوان جایزه بهترین درواز‌ه‌بان لیگ را از آن خودش کرد.

 

ستاره آلمانی پس از تمدید قراردادش گفت: «من بسیار خوشحالم. پنج سال دیگر ماندنی هستم و با اشتیاق زیاد منتظر سال‌های پیش رو هستم. امیدوارم تا آخر راه را با بارسا بروم و عناوین زیادی کسب کنم.»

گروه نرم افزاری ماهور

دلایل تمدید: «من باشگاه و شهر بارسلونا را دوست دارم. مردم به من احترام زیادی می‌گذارند و همراه خانواده اینجا خیلی راحت هستیم. کجا بهتر از بارسلونا؟»

کاپیتان دوم بارسلونا: «من اینجا هستم تا به سرخی و کاپیتان‌های دیگر کمک کنم. ما یک گروه بسیار متحد و هماهنگ داریم که می‌تواند جام‌های زیادی ببرد. هدف، رقابت در بالاترین سطح است و ما تیمی برای این مهم داریم. معتقدم می‌توانیم فصل را پرافتخار تمام کنیم.»

 

جوایز فردی (جایزه زامورا): «خوشحالم که به این جایزه فردی دست یافتم که به من نشان می‌دهد در مسیر درستی قرار دارم.»

62 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا