آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اینزاگی: نگران لیائو نیستم، از میلان هم نمی‌ترسیم

سیمونه اینزاگی هیچ هراسی از رویارویی برابر میلان ندارد و گفت که برنامه تاکتیکی تیمش ربطی به رسیدن یا نرسیدن رافائل لیائو به بازی فردا ندارد.

اینتر چهارشنبه شب در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان و در سن سیرو به مصاف میلان خواهد رفت. در بازی فردا اینتر میهمان محسوب می‌شود. دو تیم پیش از این دو بار در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته‌اند و هر دو بار میلان صعود کرده است اما امسال اینتر در فرم بهتری قرار دارد.

سیمونه اینزاگی در نشست خبری خود تاکید کرد که اینتر هیچ ترسی از میلان ندارد. سرمربی اینتر در نشست خبری پیش از بازی خود به رسانه‌ها گفت که نراتزوری پس از ثبت سه برد قاطع متوالی مقابل لاتزیو، هلاس ورونا و رم در سری آ در هفته‌های اخیر، به بهترین شکل ممکن برای دربی اروپا آماده شده است.

 

اینتر همچنین در مرحله حذفی لیگ قهرمانان این فصل شکست نخورده است و اینزاگی معتقد است که فرم تیمش در این رقابت‌ها باید سطح بیشتری از اعتماد به نفس ایجاد کند.

گروه نرم افزاری ماهور

اینزاگی گفت: «پیروزی در چند بازی اخیر ما را به بهترین شکل ممکن آماده کرده است. فردا می‌دانیم که باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان برویم و دربی همیشه دربی است. همه ما می‌دانیم که پیروزی چقدر برای هواداران مهم است و می‌خواهیم به بهترین شکل این بازی بزرگ را کنترل کنیم.»

 

اینزاگی ادامه داد: «ما باید از مغز و قلبمان به درستی استفاده کنیم. در مورد جسارت و شجاعت تیم، من هیچ شکی ندارم. همچنین باید عاقلانه رفتار کنیم چون لحظات خطرناک و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در طول بازی رخ خواهد داد و می‌دانیم که این یک چالش 180 دقیقه‌ای است. ما می‌دانیم دربی یعنی چه. در این بیست ماه هفت بار برابر هم بازی کرده‌ایم. هم برده‌ایم و هم باخته‌ایم، اما می‌دانیم که هر مسابقه داستان خودش را دارد.»

نکته مهمی که در این بازی وجود دارد، در دسترس بودن یا غیبت رافائل لیائو در میلان است، اگرچه اینزاگی اطمینان داد که غیبت احتمالی او تأثیری بر نحوه آماده‌سازی اینتر برای بازی ندارد: «همه ما ویژگی‌های این بازیکن را می‌دانیم. ما می‌دانیم که او ممکن است به بازی برسد و شاید هم نرسد. واضح است که ما اقدامات احتیاطی را انجام خواهیم داد اما در نهایت برنامه تاکتیکی ما را تغییر نمی‌دهد. من هم مثل شما مطمئن نیستم (که لیائو بازی می‌کند یا نه)، قبلا هم گفته بودم. ما او را می‌شناسیم، ویژگی‌هایش را می‌شناسیم و در دربی هر بازیکنی که به میدان برود، همه چیزش را می‌دهد.»

 

اینزاگی معتقد است تاریخ بزرگ میلان در لیگ قهرمانان و سابقه دو بار حذف اینتر برابر میلان در این رقابت‌ها او را نمی‌ترساند.

 

اینزاگی در مورد میلان گفت: «هراسی از میلان نداریم. میلان تیمی با کیفیت و با سازماندهی خوب است. هر مسابقه به خودی خود یک داستان متفاوت است. ما می‌دانیم که میلان هم می‌تواند خوب بازی کند و از حریفش پیش بیفتد و هم اینکه بازگشت‌های خوبی نیز داشته باشد. در این مرحله شانس هر دو تیم برای صعود برابر است. این یک چالش بزرگ است و ما بی‌تاب آن هستیم. قلب و روحمان را برای این بازی می‌گذاریم.»

54 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا