آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بارسلونا آماده فروش ۳ ستاره خط حمله

بارسلونا آماده شنیدن پیشنهادات برای سه مهاجم تیمش یعنی رافینیا، فران تورس و آنسو فاتی در فصل آینده است.

طبق گزارش اسپورت، بارسلونا در تلاشی برای اصلاح خط حمله خود، در نظر دارد راه خود را از سه بازیکن یعنی رافینیا، فران تورس و آنسو فاتی در تابستان جدا کند که عملکرد خوبی در فصل جاری نداشتند .

جدایی ها برای باشگاه ضروری است تا خریدهای جدیدی را در تابستان بتواند انجام دهد. این باشگاه مدتی است که در حال مذاکره با نمایندگان فاتی است و گمان می رود این بازیکن جوان مورد نظر چندین باشگاه اروپایی است که منچستریونایتد یکی از علاقه مندان است.

 

رافینیا همچنین پیشنهادهایی از لیگ برتر دارد و چلسی یکی از پیشتازان این رقابت ها است. آبی ها تابستان گذشته می خواستند او را از لیدز یونایتد به خدمت بگیرند قبل از اینکه این برزیلی تصمیم بگیرد به بارسا بپیوندد.

در مورد تورس، باشگاه هایی مانند اتلتیکو مادرید و اینتر ظاهرا مشتاق به خدمت گرفتن این مهاجم هستند اما بارسلونا می داند که نمی تواند 55 میلیون یورو را که فصل گذشته برای خرید این بازیکن خرج کرده بود، پس بگیرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بارسلونا علاقه خود را برای بازگرداندن لیونل مسی از پاری سن ژرمن پس از پایان قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی با این باشگاه در پایان این فصل نشان داده است. آنها همچنین قصد دارند در تابستان برای ژائو کانسلو به صورت قرضی دست به کار شوند زیرا بایرن مونیخ گزینه خرید 70 میلیون یورویی را انتخاب نخواهد کرد.

منبع:www.goal.com
57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا