آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان پنجشنبه ۲۹ تیر؛ بارسای اورجینال در میامی!

برونو فرناندز فصل آینده، کاپیتان اول منچستریونایتد خواهد بود. نقشی که فصل پیش، هری مگوایر آن را ایفا می‌کرد.

اینترمیامی پس از لیونل مسی و سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا را هم به خدمت گرفت و بر أساس آخرین اخبار، با آندرس اینیستا به توافق رسیده است. بازیکنانی که همگی، با بارسلونا سابقه فتح سه‌گانه را دارند و بخشی از مهمترین روزهای تاریخ این باشگاه بوده‌اند.

 

رومئو برای انتقال به بارسا از جیب داد!

طبق ادعای اسپورت، از 4.5 میلیون یورو رقم پرداختی به باشگاه ژیرونا، 1.1 میلیون یورو را خود رومئو پرداخت می‌کند. همچنین این بازیکن اسپانیایی، قید بخشی از دستمزد و پاداش‌های خود را زده است.

 

معاوضه کیه‌زا و کسیه؟

به گزارش کالچومرکاتو، یوونتوس در نظر دارد برای به خدمت گرفتن فرانک کسیه، فدریکو کیه‌زا را به بارسلونا پیشنهاد بدهد. این در حالی است که در روزهای گذشته، رئیس یووه اعلام کرده این باشگاه برای فصل پیش رو، روی کیه‌زا حساب باز کرده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

نیمار: بدون عشق هم می‌مانم!

مصاحبه نیمار با CazeTV: «امیدوارم فصل آینده در پاریس باشم. حتی اگر عشق زیادی بین من و هواداران وجود نداشته باشد. من، مسی و امباپه ۲ فصل در پاریس می‌خواستیم همه عناوین را ببریم اما گاهی آن‌طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود. همان‌طور که رئال مادرید کهکشانی‌ نتوانست لیگ قهرمانان را ببرد.»

 

رونمایی از دو ستاره اینتر میامی

تاتا مارتینو در مصاحبه با ESPN اعلام کرد لیونل مسی و سرخیو بوسکتس دیدار جمعه مقابل کروز آزول را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد اما احتمالا برای دقایقی به میدان خواهند رفت.

 

کارلتو به دنبال ولاهوویچ

به نقل از اسکای، رئال مادرید با درخواست آنچلوتی در حال بررسی وضعیت دوشان ولاهوویچ است. در صورتی که مادرید موفق به جذب امباپه نشود، ولاهوویچ ۲۳ ساله اولویت بعدی آن‌ها خواهد بود. یووه فقط در صورت دریافت یک پیشنهاد با رقم بالا اجازه خروج مهاجم صرب خود را می‌دهد.

 

برونو کاپیتان جدید یونایتد

فصل گذشته، هری مگوایر کاپیتان اول شیاطین سرخ بود و حالا تن‌هاخ پس از عملکرد ضعیف او و خروج دخیا، بازوبند را به فرناندز داده. این در حالی است که رشفورد ۵ فصل بیشتر از هافبک پرتغالی در ترکیب یونایتد حضور داشته است‌!

اونانا رسما به منچستریونایتد پیوست

آندره اونانا دروازه‌بان فصل گذشته اینتر با قراردادی ۵ ساله و قابلیت تمدید برای سال ششم به منچستریونایتد پیوست. دروازه‌بان کامرونی با انتقالی 52.5 میلیون یورویی بعلاوه ۵ میلیون یورو بندهای پاداشی که به سادگی فعال می‌شود، تبدیل به سومین دروازه‌بان گران‌قیمت تاریخ فوتبال پس از کپا و آلیسون شد.

 

جوردی آلبا رسما به اینتر میامی پیوست

جوردی آلبا مدافع چپ اسپانیایی فصل گذشته بارسلونا، با قراردادی آزاد به اینترمیامی پیوست تا علاوه بر هم‌تیمی شدن با مسی و بوسکتس، یک بار دیگر شاگرد تاتا مارتینو شود.

 

تمایل منچسترسیتی برای جذب بارلا

پایگاه خبر توتومرکاتو وب ایتالیا مدعی شد باشگاه منچسترسیتی، نیکولو بارلا ستاره خط میانی تیم فوتبال اینتر را در لیست خرید خود قرار داده است تا در صورتی که برناردو سیلوا را فروخت، او را جانشین هافبک پرتغالی کند.

 

اینیستا به بارسایی‌های میامی ملحق می‌شود

طبق اعلام سایت آفسایدر، تیمی که دیوید بکام ستاره سابق انگلیس سهامدارش است، پس از عقد قرارداد با لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا، اکنون با آندرس اینیستا هم در مورد کلیات قرارداد پیشنهادی به توافق رسیده است.

 

تلاش ناموفق لوکاکو برای آشتی با اینتر

روملو لوکاکو حاضر شده یک قدم به سوی اینتر به عقب برگردد. طبق ادعای گاتزتا بازیکن سابق منچستریونایتد در روزهای اخیر آمادگی‌اش برای از سرگیری مذاکرات را به اطلاع باشگاه اینتر رسانده است اما نراتزوری فوراً به او پاسخ منفی داده و ترجیح می‌دهد که تمرکز خود را روی جذب فولارین بالوگون از آرسنال و آلوارو موراتا از اتلتیکومادرید نگه دارد.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا