آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ژاوی : کامبک زدن عادت رئال مادرید است

ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.

بارسلونا که در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق به شکست رئال مادرید در برنابئو شده است، فردا در نوکمپ میزبان کهکشانی‌هاست و با یک تساوی هم راهی فینال خواهد شد. بارسا در سه بازی اخیر برابر رئال مادرید پیروز شده و فردا نیز به دلیل میزبانی، شانس اول برد محسوب می‌شود.

ژاوی در نشست خبری این بازی و در مورد سیستم تیم در غیاب پدری و دمبله گفت: «برنامه‌های ما تغییری نخواهد کرد. قطعا با پدری تسلط بیشتری روی توپ و میدان خواهیم داشت ولی ایده تیم مثل همیشه است و می‌خواهیم تیم مسلط زمین باشیم. غیبت یکی، دو بازیکن تغییری در برنامه‌های ما ایجاد نمی‌کند.»

 

ژاوی در ادامه گفت: «دوست دارم همان نمایش فینال سوپرجام برابر رئال را تکرار کنیم (برتری 3-1). تکرار نمایش بازی اخیر برابر رئال در لالیگا نیز مطلوب خواهد بود ولی رئال مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است و تسلط بر این تیم ساده نیست. برتری 0-1 بازی رفت نتیجه خوبی است ولی اطمینان‌بخش نیست.»

حواشی غیرورزشی پیرامون بارسلونا: «توجهی به پرونده‌های قضایی علیه باشگاه نداریم. در رختکن نه در مورد شکایت لالیگا و نه یوفا حرف نمی‌زنیم. حرفی از خاویر تباس و نگریرا در تیم نیست. رئال فردا با انگیزه انتقام برابر ما قرار می‌گیرد و باید مراقب باشیم. مسائل غیرورزشی اهمیتی برای ما ندارند.»

گروه نرم افزاری ماهور

شانس اول رسیدن به فینال: «دو بازی رفت و برگشت برابر رئال در یک رقابت حذفی بسیار دشوار است. یادتان است رئال چه زمانی در مراحل حذفی یک رقابت مهم کنار رفته است؟ سال قبل آن‌ها در لیگ قهرمانان فوق‌العاده کار کردند و باز هم می‌گویم که رئال شانس اول صعود است؛ حتی اگر فشار بیشتری روی آن‌ها باشد.»

 

خاویر تباس، رئیس لالیگا: «شخصا هیچ شناختی از او ندارم. دو بار یکدیگر را ملاقات کرده‌ایم و نظری در مورد او ندارم.»

 

وضعیت روحی گاوی: «گاوی پس از باطل شدن قرارداد اخیرش توسط لالیگا شرایط خوبی دارد و او را آسوده خاطر می‌بینم. او به اندازه کافی به بلوغ حرفه‌ای رسیده است. 18 سال دارد ولی انگار سال‌هاست بازیکن حرفه‌ای است. فردا برای ما بازیکن مهمی خواهد بود و از او خواسته‌ام مثل همیشه کار کند.»

تاثیر سه برد متوالی برابر رئال مادرید روی بازی فردا: «رئال به راحتی می‌تواند شما را شکست دهد. تکرار می‌کنم که آنها همچنان شانس اول صعود به فینال هستند. رئال عادت به کامبک‌زدن دارد و تجربه‌شان از ما در چنین بازی‌هایی بیشتر است.»

 

مخدوش شدن رابطه دو باشگاه پس از شکایت اخیر رئال از بارسا: «تفاوتی برای من ندارد چون تحت هر شرایطی دو رقیب بزرگ و دیرینه هستیم. نهایت احترام را نیز برای رئال قائلیم و می‌خواهیم پیروز شویم.»

 

حواشی داوری ال‌کلاسیکو: «من به صداقت داوران ایمان دارم و می‌خواهم قانونی برنده شویم. اگر تقلبی در کار باشد، به خانه می‌روم.»

52 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا