آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازخوانی نتایج شب اول هفته سوم لیگ قهرمانان؛ آتش‌بازی الهلال با هت‌تریک میتروویچ

نخستین شب از رقابت‌های هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با برتری تیم‌های الاتحاد عربستان، شارجه امارات، الهلال عربستان و السد قطر به پایان رسید.

سپاهان و نساجی به عنوان دو نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا کار خود را شب گذشته در هفته سوم رقابت‌ها آغاز کردند که نتایج متفاوتی در کارنامه نمایندگان ایران به‌ثبت رسید؛ به‌طوری‌که سپاهان توانست در جدال با اولمالیق بردی 3 بر یک را به‌دست آورد اما نساجی در واپسین دقایق مقابل نوفباخور ازبکستان شکست خورد و با نتیجه 2 بر یک کار خود را به پایان برد تا هفته سوم رقابت‌ها، با یک برد و یک شکست برای فوتبال ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود.

 

پرسپولیس به عنوان سومین و آخرین نماینده ایران در هفته سوم رقابت‌ها، امشب (سه‌شنبه) از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت. شب گذشته به جز برگزاری تقابل تیم‌های اولمالیق ازبکستان و سپاهان ایران و نوفباخور ازبکستان و نساجی ایران، 4 مسابقه مهم دیگر هم به انجام رسید که در اتفاقی جالب‌توجه، هیچ‌کدام از این دیدارها با نتیجه تساوی به پایان نرسید و هر 4 مسابقه برنده داشت که در میان این دیدارها، پیروزی تیم‌های الهلال عربستان و السد قطر چشمگیر بود.

 

کولاک پرافتخارترین تیم قاره در ریاض

الهلال عربستان که در 2 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوفباخور ازبکستان متوقف شده بود و با 3 گل از سد نساجی ایران گذشته بود، شب گذشته در مصاف با حریف هندی جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با 6 گل به پیروزی رسید. الهلالی‌ها در شرایطی‌که نیمار را به دلیل مصدومیت در فهرست خود نداشتند، با درخشش الکساندر میتروویچ و هت‌تریک او موفق شدند به برد پرگل مقابل بمبئی‌سیتی دست پیدا کنند و سرگی میلینکوویچ ساویچ، محمد البورایک و عبدالله المالکی دیگر گلزنان الهلال در مسابقه شب گذشته بودند. الهلال با این پیروزی، 7 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به نوفباخور به صدر جدول گروه چهارم رقابت‌ها صعود کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

بغض السدی‌ها مقابل حریف اردنی ترکید

السد قطر که کار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را با تساوی مقابل شارجه امارات آغاز کرد و سپس با نتیجه 3 بر یک مغلوب نسف‌قارشی ازبکستان شد، شب گذشته در مصاف با الفیصلی اردن جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و در شبی که بغداد بونجاح ستاره السدی‌ها در فرم ایده‌آل خود قرار داشت و موفق به‌ثبت هت‌تریک در گلزنی شد، السد با نتیجه 6 بر صفر مقابل الفیصلی به پیروزی رسید تا تیم قطری به اولین پیروزی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند و با 4 امتیاز به صعود به مرحله حذفی امیدوار شود.

 

حمدالله، صدرنشینی را از سپاهان گرفت!

الاتحاد عربستان بعد از شکست دادن اولمالیق ازبکستان در گام نخست و عدم برگزاری مسابقه‌اش برابر سپاهان ایران در هفته دوم، شب گذشته به مصاف نیروی هوایی عراق رفت که تا دقیقه 90، بازی بدون گل مساوی دنبال شد اما عبدالرزاق حمدالله در دقیقه (4+90) موفق شد برای تیمش گلزنی کند و در شبی که کریم بنزما به دلیل ناآمادگی در فهرست الاتحاد حضور نداشت، درخشش حمدالله باعث شد تا شاگردان نونو اسپریتو به دومین پیروزی‌شان در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برسند و با 6 امتیاز به صدر جدول گروه سوم رقابت‌ها راه پیدا کنند و بالاتر از سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق قرار گیرند.

شب تلخ ستاره سابق استقلال در امارات

تیم‎‌های شارجه امارات و نسف‌قارشی ازبکستان برگزار کننده دیگر مسابقه گروه دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بودند و دو تیم برای رسیدن به صدر جدول گروه با یکدیگر در رقابت بودند. در نیمه نخست، گلزنی کایو باعث شد تا شارجه از حریف خود پیش بیفتد و نسف‌قارشی در آستانه تحمل اولین شکست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت. در یک بازی جنجالی و پرماجرا، در دقیقه (14+90) یک ضربه پنالتی برای تیم ازبکستانی به‌دست آمد اما عزیزبک آمانوف این ضربه پنالتی را از دست داد تا فرصتی طلایی برای کسب امتیاز در امارات برای نسف‌قارشی از دست برود و با توجه به این اتفاق، شارجه برنده بازی بزرگ هفته در گروه دوم شد و آن‌ها با 7 امتیاز به صدر جدول گروه رفتند و نسف‌قارشی ازبکستان هم با 6 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

46 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا