آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازماندگان دوئل تاریخی الدحیل و پرسپولیس؛ ثبات در دوحه، زلزله در اردوی سرخ‌ها

12 بازیکن از تقابل پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا 2018 در ترکیب دو تیم باقی مانده‌اند.

پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در شرایطی در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر روبرو می‌شوند که پیش از این 4 بار به مصاف هم رفته‌اند که 3 پیروزی سهم الدحیل و یک برد برای پرسپولیس بوده است. البته الدحیل پیشتر با نام لخویا هم با پرسپولیس دیدار داشته ولی تنها برد پرسپولیس برابر الدحیل از نظر تاریخی از پیروزی‌های رقیب قطری ارزشمندتر است و این تیم در لیگ قهرمانان 2018 در بازگشتی به یاد ماندنی در نیمه دوم بازی برگشت در شرایطی که احتیاج به 3 گل داشت، توانست این تعداد گل را به‌ثمر برساند و به طرز ناباورانه‌ای به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

 

بیرانوند و عالیشاه حاضران روز پرشکوه

از ترکیب پرسپولیس در آن بازی حساس تنها دو بازیکن در این دوره هم حاضر خواهند بود. امید عالیشاه کاپیتان کنونی پرسپولیس در آن مقطع پس از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به پرسپولیس بازگشته بود و 90 دقیقه برای این تیم به میدان رفت. علیرضا بیرانوند دیگر بازیکنی است که از آن بازی تاریخی در ترکیب پرسپولیس حضور دارد. بیرانوند در 3 تقابل قبلی با الدحیل موفق به کلین‌شیت نشده و امیدوار است که در این بازی برای اولین‌بار دروازه‌اش را برابر الدحیل بسته نگه دارد.

 

گلزن پرسپولیس همچنان در الدحیل

الدحیل برخلاف پرسپولیس از ثبات خوبی برخوردار بوده و از بازیکنانی که در آن بازی در فهرست الدحیل حضور داشتند 10 بازیکن همچنان در عضویت این تیم هستند. از این 10 بازیکن، 6 بازیکن در آن مسابقه در ترکیب اصلی بازی کردند، 2 بازیکن به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدند و 2 نفر هم روی نیمکت فرصت بازی پیدا نکردند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

جذاب‌ترین چهره برای پرسپولیسی‌ها همچنان در ترکیب الدحیل حضور دارد. در بازگشت به یادماندنی پرسپولیس، یکی از بازیکنان الدحیل نقش بسزایی ایفا کرد. سلطان البریک با گل‌به‌خودی به اشتباه دروازه الدحیل را باز کرد و گل دوم پرسپولیس را رقم زد تا بازگشت پرسپولیس تسهیل شود. این بازیکن همچنان بازیکن الدحیل است و در این فصل 5 بازی برای این تیم انجام داده است.

57 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا