آخرین مطلبداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت مسی، امباپه روی نیمکت

لیونل مسی بازگشت اما کیلیان امباپه روی نیمکت رفت: پاری سن ژرمن در میان ترس از آمادگی جسمانی، ترکیب قوی برای دیدار با بایرن در لیگ قهرمانان اروپا را تایید کرد.

لیونل مسی و کیلیان امباپه در مراحل مختلف بهبود مصدومیت خود در بازی پاری سن ژرمن مقابل بایرن مونیخ هستند.

مسی و مارکو وراتی به عنوان شروع کننده خوب هستند، در حالی که وارن زایر امری 16 ساله قرار است اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در بازی روز سه شنبه مقابل بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی بازی کند.

امباپه در اوایل فوریه دچار مصدومیت عضلانی شد، اما سریعتر از آنچه انتظار می رفت بهبود پیدا کرد و او را به یکی از گزینه های خارج از نیمکت مقابل بایرن تبدیل کرد. طبق گزارش L’Equipe، او در اوایل صبح سه‌شنبه یک تست آمادگی جسمانی را پشت سر گذاشت. و جلسه او در روز دوشنبه “نشانه های خوبی” به نیمار داد.

انتظار می رفت امباپه حدود سه هفته از میادین دور باشد، اما تنها 10 روز پس از مصدومیت از ناحیه ران به تمرینات بازگشت. حضور او بسیار مهم خواهد بود زیرا PSG امیدوار است فرم ضعیف و جنگ داخلی را از بین ببرد تا از ناامیدی دیگر در لیگ قهرمانان جلوگیری کند.

گروه نرم افزاری ماهور

یولیان ناگلزمن، مدیر بایرن، پیشنهاد کرد که تیمش بدون توجه به مدت زمانی که امباپه در زمین است، آماده بازی خواهد بود.

ناگلزمن در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: “نمی دانم کیلیان امباپه از ابتدا بازی خواهد کرد یا نه. ما برای همه سناریوها آماده خواهیم شد. هر دو می توانند به هر تیمی در جهان آسیب بزنند. اما ما آماده خواهیم بود.” کار ما این است که برای امباپه هم آماده باشیم، مهم نیست که او بازی کند.

این ملی پوش فرانسوی احتمالاً نقشی را از روی نیمکت بازی خواهد کرد زیرا پی اس جی سه شنبه شب به مصاف بایرن خواهد رفت.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا