آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بازگشت کاپیتان به ترکیب پرسپولیس

امید عالیشاه برای اولین بار در نیم فصل دوم در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس در شرایطی به مصاف تراکتور می‌رود که خبری از بازیکنان جدید این تیم در ترکیب اصلی نیست و باتوجه به اینکه چند ساعت قبل از بازی با تراکتور پنجره پرسپولیس باز شد اوسمار از همان نفرات نیم فصل اول بهره می‌برد.

 

ترکیب پرسپولیس نسبت به بازی قبلی مقابل آلومینیوم که با شکست پرسپولیس همراه شد یک تغییر دارد و امید عالیشاه در ترکیب اصلی جانشین سینا اسدبیگی شده تا سرخ‌ها شکل هجومی‌تری به خود بگیرند.

 

عالیشاه که در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت و تک گل پرسپولیس در دربی را نیز به ثمر رسانده بود در شروع نیم فصل دوم به علت چهار کارته بودن بازی آلومینیوم را از دست داد اما حالا با بازوبند کاپیتانی از ابتدا مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت.

گروه نرم افزاری ماهور

او به عنوان مهاجم سایه و کاپیتان پرسپولیس ، آزادی عمل زیادی در ترکیب خواهد داشت و می‌تواند برای پرسپولیس گل‌سازی هم بکند.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، سعید صادقی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی

همچنین با توجه به باز شدن پنجره پرسپولیس ، اوسمار ویرا می تواند در نیمه دوم از بازیکنانی مانند عیسی آل کثیر و عبدالکریم حسن هم بهره ببرد.

56 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا