آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بایرن مونیخ قدم اول را محکم برداشت؛ شروع رویایی کین با یک گل و یک پاس گل

بایرن مونیخ در اولین دیدار خود در بوندسلیگا وردبرمن را با 4 گل شکست داد.

بایرن مونیخ در نخستین دیدار خود در فصل جدید بوندس لیگا، دیشب به مصاف تیم وردربرمن رفت که این مسابقه با نتیجه 4 بر صفر به سود بایرن مونیخ به پایان رسید. بازی در ورزشگاه وزراشتادیون وردربرمن برگزار شد و قضاوت آن را فلیکس زایر بر عهده داشت. نکته مهم در ترکیب ۲ تیم، حضور هری کین از ابتدا در ترکیب تیم بایرن مونیخ بود. هری کین که شروع خوبی با این تیم نداشت در این بازی امیدوار بود بتواند موثر ظاهر شود و همین گونه هم شد. او شروعی رویایی با این تیم داشت و موفق شد یک گل و یک پاس گل به نام خود به ثبت برساند.

 

نیمه اول

از همان ابتدا توپ در اختیار بایرن مونیخ بود و در دقیقه ۴ مسابقه گل اول این تیم توسط لروی سانه به ثمر رسید. این گل زیبا روی پاس گل هنرمندانه هری کین به ثمر رسید و با ضربه مهارنشدنی سانه به تور دروازه وردربرمن بوسه زد. پاس گل فوق العاده کین پایه گذار گل اول تیمش بود و به نظر می‌رسد شروع او در بوندس لیگا شروعی رویایی خواهد بود.

 

بازی با سرعت بسیار بالایی دنبال شد. درست چند دقیقه بعد از گل بایرن مونیخ این بار نوبت گلزنی وردربرمن بود، اما این گل توسط VAR آفساید اعلام شد تا نتیجه کار یک بر صفر به نفع بایرن مونیخ باقی بماند. سپس یک ضربه آزاد برای بایرن مونیخ به دست آمد اما به گل تبدیل نشد.

گروه نرم افزاری ماهور

تا اواسط نیمه، بازی بیشتر در اختیار بایرن مونیخ بود و چند موقعیت توسط آن‌ها روی دروازه حریف به وجود آمد اما ثمری نداشت. جدی‌ترین موقعیت گلزنی در این چند دقیقه برای کین در دقیقه 26 مسابقه رقم خورد. روی ارسال کرنر سانه، کین این فرصت را داشت تا توپ را وارد دروازه کند اما موفق به انجام این کار نشد. با این وجود کین در همین نیمه نقش بسیار موثری داشت، بازی خوبی ارائه کرد و چند موقعیت گلزنی برای خود و هم تیمی‌هایش ایجاد کرد. در ادامه مسابقه بازی به طور کل در دست بایرن مونیخ قرار داشت و وردربرمن قادر به خلق موقعیت بر روی دروازه آن‌ها نبود.

 

در دقایق پایانی نیمه موقعیت مناسب دیگری برای کین ایجاد شد و شوت او راهی به چهارچوب دروازه نداشت. دفاع حریف در این صحنه موفق ظاهر شد. چندین موقعیت نصفه و نیمه دیگر برای بایرن مونیخ رقم خورد و ثمری نداشت تا در نهایت بازی با حساب یک بر صفر به نفع این تیم در نیمه اول به پایان برسد.

 

نیمه دوم

نیمه دوم در حالی آغاز شد که در همان ابتدا یک موقعیت خوب برای وردربرمن ایجاد شد و بیترکورت از موقعیت ایجاد شده نتوانست استفاده کند. ۲ دقیقه بعد موقعیت دیگری برای آن‌ها ایجاد شد اما راهی به دروازه نداشت. به نظر می‌رسید وردربرمن نیمه دوم را هجومی‌تر و بهتر آغاز کرده است. بعد از گذشت نزدیک به 10 دقیقه از شروع نیمه دوم، بایرن مونیخ بار دیگر سوار بر بازی شد و باز هم کین در متن حملات این تیم حضور داشت. او یک موقعیت خوب در دقیقه 56 به دست آورد که شوت سرکشش با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت. یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های بایرن مونیخ در نیمه دوم در دقیقه 60 رقم خورد؛ جایی که کینگزلی کومان در محوطه جریمه وردربرمن صاحب توپ شد اما شلیک او برگشت داده شد.

 

در دقیقه 74 مسابقه گل دوم برای بایرن مونیخ به ثمر رسید و زننده گل کسی نبود جز هری کین، بالاخره پای کین به گلزنی باز شد و با وجود اینکه در نیمه دوم موقعیت چندانی به دست نیاورده بود، همین یک موقعیت کافی بود تا بار دیگر قفل دروازه وردربرمن را باز کند و حساب کار ۲ بر صفر به نفع بایرن مونیخ شد. این گل عالی بر روی پاس دیویس به ثمر رسید. یک گل به یاد ماندنی از کین در اولین حضور خود در بوندس لیگا به ثمر رسید تا نشان دهد او به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر است.

در دقیقه 85 کین زمین مسابقه را ترک کرد و جای خود را به تل داد. او در این بازی بسیار عالی ظاهر شد و یک گل و یک پاس گل، سهمش در این پیروزی رویایی بود.

 

در دقایق پایانی، بایرن مونیخ بیشتر در فکر حفظ توپ و حفظ نتیجه بود، اما در دقیقه 90 سانه موفق شد گل سوم تیم را به زیبایی هرچه تمامتر به ثمر برساند.

 

بایرن مونیخ دست بردار نبود و در حالی که تصور می‌شد بازی با همان نتیجه ۳ بر صفر به پایان می‌رسد، تل، بازیکنی که به جای کین وارد میدان شده بود، گل چهارم را برای این تیم به ثمر رساند. در نهایت بایرن مونیخ توانست با حساب ۴ بر صفر وردربرمن را در هم بکوبد و قدم اول را محکم بردارد.

– ۲ بازی قبلی ۲ تیم در بوندس لیگا با نتایج دو بر یک و ۶ بر یک به سود بایرن مونیخ به پایان رسیده بود.

– هری کین دومین بازیکن بریتانیایی پس از ریس نلسون است که توانسته در نخستین بازی خود در بوندس لیگا گلزنی کند.

– بایرن مونیخ در بازی آینده خود روز یکشنبه 27 آگوست در خانه به مصاف تیم آگزبورگ خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا