آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

با غیبت مسی: جام از دست اینترمیامی پرید

اینتر‌میامی صبح امروز در فینال جام یو اس اوپن آمریکا برابر هیوستون دینامو شکست خورد.

اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال جام یو اس اوپن آمریکا روبروی هیوستون دینامو قرار گرفت و این بازی را با نتیجه 1-2 به حریف واگذار کرد.

 

در حالی که بسیاری معتقد بودند لیونل مسی در این بازی در ترکیب تیمش به میدان خواهد رفت اما به نظر می‌رسد مصدومیت او بسیار جدی است و این بازیکن مانند جوردی آلبا که او هم به دلیل مصدومیت قادر به انجام بازی نبود، حتی در فهرست اعلام شده از سوی تاتا مارتینو هم قرار نداشت.

از میان ستاره‌های این تیم تنها سرخیو بوسکتس در ترکیب اینترمیامی به میدان رفت که نتوانست کاری برای آنها از پیش ببرد و در نهایت جام قهرمانی از دست آنها رفت.

گروه نرم افزاری ماهور

 

هیوستون دو گل در نیمه اول در دقیقه 24 و 33 به ثمر رساند و توانست از همین دو گل برای کسب عنوان قهرمانی استفاده کند. جوزف مارتینز تک گل اینترمیامی را در این دیدار وارد دروازه حریف کرد اما این گل در دقیقه 92 زده شد که دیگر برای جبران خیلی دیر شده بود.

به این ترتیب، اینترمیامی نتوانست در دومین فینالی که پس از جذب مسی به آن صعود کرده بود و این بار با غیبت این فوق ستاره آرژانتینی همراه بود جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد. او صبح امروز برای تماشای تیمش در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک شاهد از دست رفتن این قهرمانی بود.

63 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا