آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بتیس ۰-۵ بارسلونا: کم مانده بود ژاوی هم گل بزند!

بارسلونا در شب گلزنی کانسلو و فلیکس دو ستاره تازه‌واردش بتیس را 5-0 شکست داد.

بارسلونا که بعد از تساوی هفته اول مقابل ختافه به سه برد متوالی در لالیگا دست یافته بود دیشب در یکی از بازی‌های هفته پنجم در خانه رئال بتیس به پیروزی 5-0 رسید تا با 13 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی شود.

شاگردان ژاوی هرناندز در اولین بازی خود پس از فیفادی اخیر طوفانی ظاهر شدند و میزبان را مقابل تماشاگرانش با به راه انداختن جشنواره گل تحقیر کردند. آنها 2 بار در نیمه اول و 3 بار در نیمه دوم موفق به گشودن دروازه بتیس شدند.

بتیس کار را بهتر از بارسا آغاز کرد و در دقیقه 17 می‌توانست به گل برسد اما شوت آیوز پرز از سمت راست محوطه جریمه به تور کناری برخورد کرد. هر چه به میانه‌های نیمه اول نزدیک‌تر می‌شدیم فشار بارسا بیشتر می‌شد تا اینکه این تیم در دقیقه 25 توسط ژائو فلیکس به گل اول رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

ستاره پرتغالی بارسا در اولین بازی خود به عنوان بازیکن فیکس موفق شد ارسال اوریول رومئو را بعد از کنترل موفق و دریبل دروازه‌بان حریف به گل اول تیمش تبدیل کند تا اولین گل خود را با پیراهن بارسلونا به ثمر رسانده باشد. روبرت لواندوفسکی تنها 7 دقیقه بعد گل دوم آبی اناری‌ها را هم زد. او در دقیقه 32 روی پاس آندریاس کریستنسن و هوشیاری فلیکس با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و توانست با یک بغل پای دقیق نتیجه را 2-0 کند.

ویلیان خوزه در شروع نیمه دوم می‌توانست دروازه بارسا را باز کند اما مارک آندره تراشتگن با واکنشی زیبا دروازه تیمش را بسته نگه داشت. بارسلونا مثل نیمه دوم به مرور بر بازی مسلط شد و توانست در دقیقه 62 گل سوم را وارد دروازه حریف کند. این گل را فران تورس با یک ضربه استثنایی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند.

رافینیا در دقیقه 65 روی پاس کوتاه لواندوفسکی در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت زمینی دقیقه ۶۶ گل چهارم را به بتیس زد. این پایان کار نبود و آبی اناری‌ها در دقیقه 81 گل پنجم را هم وارد دروازه حریف کردند. سازنده این گل هم لواندوفسکی بود و زننده‌اش نیز ژائو کانسلو، دیگر ستاره تازه وارد آبی اناری‌ها بود که بعد از دریافت پاس از هم تیمی لهستانی‌اش با یک دریبل زیبا مدافع حریف را از پیش رو برداشت و یک شوت غیرقابل مهار را روانه دروازه حریف کرد تا او هم اولین گل خود را با پیراهن بارسلونا بزند و نتیجه 5-0 شود.

بارسلونا در دقایق پایانی موقعیت‌های دیگری هم داشت تا برد خود را پرگل‌تر کند اما رافینیا و ایلکای گوندوگان آنها را از دست دادند تا کار در نهایت با برتری 5-0 شاگردان ژاوی به پایان برسد.

70 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا