آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بدشانسی‌های عجیب پرسپولیس در شب سرنوشت‌ساز؛ طالع نحس

پرسپولیس در شبی که نیاز به نمایشی کم‌نقص و کم‌اشتباه داشت، درگیر عجیب‌ترین بدشانسی‌های ممکن شد.

بازی کردن با النصر و همه ستاره‌هایش، چالش بزرگی برای پرسپولیس بود. پرسپولیسی‌ها به عنوان تیم سید یک، با بدترین قرعه ممکن در سید چهار یعنی النصر روبرو شدند و باید مقابل بازیکنانی مثل رونالدو، مانه و بروزوویچ به میدان می‌رفتند. پرسپولیس در اولین بازی خود، میزبان النصر شد. بازی‌ای که تنها راه سرخپوشان برای نتیجه گرفتن در آن، نمایشی بی‌اشتباه و استفاده از حداقل فرصت‌ها بود. فارغ از کیفیت نمایش پرسپولیس مقابل النصر، تیم یحیی گل‌محمدی آنقدر با غافلگیری‌های مختلفی روبرو شد، که شانسی برای مقاومت مقابل حریفش پیدا نکرد.

 

سکوت دردناک

پرسپولیس قبلا در ورزشگاه آزادی، میزبان النصر بوده است. آن‌ها در لیگ قهرمانان 2015، به عنوان تیمی بحران زده در لیگ قهرمانان شرکت کردند و با وجود شکست 3-0 در بازی رفت با النصر، در ورزشگاه آزادی و به لطف حضور پرشور تماشاگران‌شان، یک بر صفر برنده شدند. پرسپولیس در بازی رفت این فصل با النصر اما، نمی‌توانست از تماشاگرانش استفاده کند. یک پست فکر نشده در صفحات مجازی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل گوای هند، باعث شد آن‌ها یک جلسه از حضور تماشاگران محروم شوند. النصر، در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی، توانست بدون فشار بازی مورد نظر خود را به نمایش بگذارد و دست پر از زمین خارج شود.

 

از دست رفتن ستاره

مهدی ترابی، مهمترین ستاره پرسپولیس در فصل گذشته و طراح بیشتر حملات تیم یحیی گل‌محمدی در این فصل است. پرسپولیس قبل از دقیقه 10 مسابقه، ترابی را به دلیل کیفیت فاجعه چمن ورزشگاه آزادی از دست داد. ترابی زمانی که به سمت دروازه النصر استارت زده بود، بدون برخورد با بازیکن دیگری مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت. او تلاش زیادی کرد به مسابقه برگردد اما درد زیاد، در نهایت باعث شد جای خود را به شهاب زاهدی بدهد. بازیکنان هجومی پرسپولیس در غیاب ترابی، موفقیت چندانی در موقعیت‌سازی نداشتند و تا پایان مسابقه، شوت داخل چارچوبی نزدند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

اشتباه سرلک

میلاد سرلک، در این بازی دو کارت زرد عجیب گرفت و از زمین اخراج شد. دقیقه 18، او زمانی که صاحب توپ بود و تحت فشار قرار نداشت، لیز خورد و مجبور شد با دست، جلوی لو رفتن توپ و موقعیت‌سازی حریف را بگیرد. نیمه دوم هم، او در دقیقه 52 خطای بی موردی روی رونالدو انجام داد. برخورد سرلک و رونالدو، پس از ارسال پاس بازیکن پرتغالی اتفاق افتاد و عملا، تاثیری در جریان مسابقه نداشت. نکته جالب اینکه داور مسابقه، نمی‌دانست سرلک کارت زرد دارد و به همین دلیل هم، او را با کارت جریمه کرد. در صورتی که ایلگیز تاتناشف از کارت زرد داشتن سرلک مطلع بود، احتمالا مثل صحنه اواخر بازی مسعود ریگی با او مدارا می‌کرد و بخاطر چنین خطایی، رای به 10 نفره شدن پرسپولیس نمی‌داد. هر دو گل النصر، بعد از اخراج سرلک زده شدند.

دوباره گل به خودی

پرسپولیس این فصل در لیگ برتر ایران، فقط یک گل خورده که آن را هم سروش رفیعی، به این تیم زده است. آخرین گل خورده پرسپولیس در لیگ برتر فصل گذشته هم، گل به خودی مقابل مس کرمان بود. پرسپولیسی‌ها در لیگ قهرمانان هم ترک عادت نکردند و به خودشان گل زدند. النصر، با وجود 10 نفره شدن پرسپولیس هنوز نتوانسته بود به این تیم گل بزند که ناهماهنگی علی نعمتی و دانیال اسماعیلی‌فر، گل اول بازی را به آن‌ها هدیه داد. ضربه عبدالرحمن غریب روی پاس بروزوویچ، توسط علی نعمتی برگشت داده شد اما توپ به پای دانیال اسماعیلی‌فر که در مسیر او قرار داشت خورد و به درون دروازه رفت!

 

نگرانی آینده

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، به النصر باخت اما تبعات این مسابقه، می‌تواند روی بازی‌های آینده آن‌ها هم تاثیرگذار باشد. در آخرین دقایق بازی، وحید امیری مصدوم شد و از زمین بیرون رفت. با توجه به اینکه پرسپولیس تمام تعویض‌هایش را انجام داده بود، مجبور شد دقایق پایانی 9 نفره بازی کند. پرسپولیس در این لحظات گل نخورد، با این حال آن‌ها نگرانند مصدومیت وحید امیری جدی باشد و در بازی‌های آینده، نتواند برای این تیم به میدان برود. نگرانی که به شکلی جدی‌تر، برای مصدومیت شدید مهدی ترابی هم وجود دارد.

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا