آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بررسی انتقالات قریب الوقوع اروپا؛ ساعت معکوس!

پنجره نقل و انتقالاتی اروپا ۳ روز دیگر بسته خواهد شد و تکلیف بسیاری از بازیکنان نامشخص است.

بازار نقل و انتقالات در اول سپتامبر یا بهتر است بگوییم جمعه بسته می‌شود. اکثر بازیکنان علاقه دارند تا پیش از شروع فصل، آینده خود را رقم بزنند تا حداقل برای پیدا کردن شناخت از مدیران، فرهنگ، همبازی‌ها و مربیان وقت داشته باشد. با این حال تقریبا مسابقات اروپا شروع شده و بازیکنان بسیار زیادی اکنون منتظر هستند تا بلکه هر سریع‌تر فرایند انتقالشان انجام شوند. اکنون نگاهی به نقل و انتقالات احتمالی این چند روز خواهیم داشت.

 

لیگ برتر انگلیس

منچسترسیتی؛ این تیم در صدد تکمیل قرارداد متئوس نونز از ولورهمپتون است و اگر اتفاقی نیفتد این بازیکن تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی راهی منچستر می‌‎شود.

 

آرسنال؛ سران این تیم لندنی اکنون درگیر فرایند فروش بازیکنانشان هستند. نونو تاوارس که به تازگی از مارسی برگشته با علاقه ناتینگام فارست روبه رو شده و از طرفی نیکلاس پپه مورد توجه عربستانی‌ها قرار گرفته است. با این حال اصلی ترین معضل آنها، فروش فلوریان بالوگان است؛ مهاجمی که در فرانسه، برای آقای گلی رقیب اصلی امباپه بود و این فصل نامش در نزدیکی سن سیرو شنیده می‌شد اما به نظر می‌رسد او به زودی پیراهن مارسی را به تن کند تا در فرانسه بازی کند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

چلسی؛ تاد بولی، تاد بولی و تاد بولی…! هرگز مشخص نیست در ذهن او چه می‌گذرد و بعید نیست در پایان نقل و انتقالات لیست تیمش را پر تر کند. چلسی در این روزها، ۳ خروجی احتمالی خواهد داشت و البته لازم به ذکر است، ۲ نفر از این ۳ نفر جایی در برنامه های پوچتینو ندارند و قطعا باید بروند؛ روملو لوکاکو (گزینه رم) و کالوم هادسون اودوی (گزینه فولام). دیگر نامی که می‌توان انتظارش انتقالش را کشید، مارک کوکوریاست.

 

منچستریونایتد؛ مصدومیت نابهنگام لوک شاو باعث شده تا این تیم به جذب یکی از میان سرخیو رگیلون، مارکوس آلونسو و مارک کوکوریا فکر کند. همین طور در این روزهای پایانی شاید منچستریونایتد و بایرن مونیخ بر سر معاوضه رایان گراونبرخ و اسکات مک تامینی بر سر میز مذاکره بنشینند. البته اصلی ترین اقدام آنها فروش هری مگوایر به وستهام خواهد بود که به زودی فرایند انتقالش تکمیل خواهد شد. یک خروج دیگر، میسون گرینوود است. مسائلیمی‌تواند منجر به خداحافظی گرینوود از فوتبال شود اما باید صبر کرد.

 

لیورپول؛ قطعا مهاجرت صلاح از بندر لیورپول به کشوری خشک در میان خاورمیانه اتفاق عجیبی خواهد بود. این موضوع در روزهای اخیر باعث شده تا سران لیورپول درباره ژائو فلیکس از اتلتیکومادرید پرس و جو کند. همچنین این تیم در صدد جذب سفیان آمرابات است اما سابقه این تیم در ربوده شدن گزینه نقل و انتقالاتی‌اش باعث می‌شود منچستریونایتد و بارسلونا پشت در منتظر اعلام مبلغ از سمت او باشند.

 

تاتنهام؛ پوستکوغلو سرمربی تاتنهام با توجه به خروج هری کین و آمار مضحک ریچارلیسون درخواست جذب یک مهاجم جدید دارد و باید دید سران پورتو برای خروج مهدی طارمی رضایت می‌دهند یا آنها برنان جانسون را به عنوان آخرین معامله خود در تابستان 2023 ثبت خواهند کرد.

 

از دیگر انتقالات محتمل در روزهای پایانی انگلیس، می‌توان به انتقال کوتینیو از استون ویلا به الدحیل و جذب دنی اینگز توسط اورتون اشاره کرد.

لالیگا اسپانیا

رئال مادرید؛ امباپه و بس!

 

بارسلونا؛ شرایط بلوگرانا کمی عجیب است. آنها با فلیکس به توافق رسیدند اما ژاوی اعلام کرد نیاز به یک هافبک تهاجمی دارد نه بال و این موضوع تمام فرایند انتقالی او را خراب کرد. اکنون فلیکس در رادار لیورپول و بنفیکا است اما با دکو مدیر ورزشی بارسلونا صحبت کرده تا ژاوی را برای جذب او متقاعد کند. همچنین بارسلونا قرار است تست های پزشکی کانسلو را برگزار کند تا این بازیکن برای دومین بار پیراهن یک تیم اسپانیایی را به تن کند.

 

اتلتیکومادرید؛ تنها اتفاقی که می‌تواند در نزدیکی این تیم بیفتد، خروج ژائو فلیکس است.

 

در دیگر تیم‌های اسپانیایی انتظار می‌رود سویا برای جذب برنا سوسا از اشتوتگارت اقدام کند و بعید نیست بزودی با خبر انتقال ایوان راکیتیچ به النصر عربستان روبه رو شویم.

 

بوندس لیگای آلمان

بایرن مونیخ؛ همان طور که در بحث منچستریونایتد نوشته شد در این روزهای پایانی شاید منچستریونایتد و بایرن مونیخ بر سر معاوضه رایان گراونبرخ و اسکات مک تامینی بر سر میز مذاکره بنشینند. در ادامه، جدال اینتر و بایرن مونیخ بر سر جذب پاوارد ادامه دارد. اینتر به جذب پاوارد اصرار دارد و توخل او را بخشی جدانشدنی از برنامه و پروژه‌اش می‌داند!

 

دورتموند؛ اهالی وست فالن از تمام انتقالات گذشته رضایت دارند و هیچ انتقال دیگری برای این تیم پیش بینی نمی‌شود.

 

سری آ ایتالیا

ناپولی؛ با توجه به جذب لیندشتروم از اینتراخت فرانکفورت، هیروینگ لوزانو متوجه‌ است که جایی در برنامه‌های گارسیا ندارد و پیشنهاد آیندهوون، او را برای بازگشت به هلند به فکر فرو برده.

 

میلان؛ این تیم که نیاز مبرم به یک مهاجم دارد، قرار است با سران پورتو برای جذب مهدی طارمی بر سر میز مذاکره بنشینند اما توافق برای طرفین کمی سخت است. از طرفی نام لوکا یوویچ در نزدیکی برنامه های پیولی شنیده می‌شود. این تیم البته ۲ خروجی هم خواهد داشت؛ راده کرونیچ و فوده بالو توره.

 

یوونتوس؛ تلخ است که الگری در جواب نامه‌های بازگشت لئوناردو بونوچی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد تا به این ترتیب ماجرای مثلث «BBC» یوونتوس بعد از 12 سال به پایان برسد. او به زودی راهی یونیون برلین می‌شود تا همچنان در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

 

رم؛ همان طور که ژوزه مورینیو پس از جذب سردار آزمون گفت، لوکاکو همچنان گزینه اصلی رم است و سردار به خواست مدیریت جذب شده. پس باید دید آیا مدیران لوکاکو را برای حضور در الیمپیکو متقاعد می‌کنند یا خیر.

 

اینتر؛ این تیم برای موفقیت تنها یک خرید نیاز دارد و آن هم بنجامین پاوار است.

 

دیگر انتقالات قریب الوقوع سری آ، جذب گوندوزی توسط لاتزیو و جدایی دووان زاپاتا از آتالانتا خواهد بود.

لیگ یک فرانسه

پاری‌سن‌ژرمن؛ آنها که تاکنون رضایت امباپه برای حضور جلب کرده‌اند، قرار است راندل کولو موانی از اینتراخت را جذب کنند تا امباپه بعد از دمبله و هرناندس، دیگر دوستش را در این تیم داشته باشد. البته این تیم به زودی با جدایی مارکو وراتی روبه رو خواهد شد وگرنه همچنان باید شاهد هو شدن یکی از بازیکنان تیم باشیم!

 

این شما و این بازار بدون تیم‌ها!

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به این معنا نخواهد بود که بازیکنان آزاد دیگر نتواند به تیم جدیدی بروند و دست بر قضا لیست بلند و بالای بازیکنان آزاد لیست عجیبی خواهد بود که بررسی خواهیم کرد؛ داوید دخیا، جسی لینگارد، ادن هازارد، سرخیو راموس، استفان یووتیچ، روبرتو سوریانو، فیل جونز، خوان ماتا، شکودران موستفی، ژروم بواتنگ، آنتونی مودست و …

 

البته دور از انتظار نیست که این نفرات پیش از قبول پیشنهادات اروپایی، به ۳ سناریو دیگر فکر کنند؛ 1- انتقال به عربستان سعودی، 2- انتقال به آمریکا و بازی در ام ال اس و 3- خداحافظی از فوتبال!

60 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا