آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بررسی لیست خرید نکونام؛ استقلال با (۱+۴) تکمیل می‌شود

جواد نکونام برای داشتن تیمی استاندارد نیاز به 5 بازیکن در پست‌های مختلف دارد.

فقط 2 هفته تا آغاز بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است. استقلال همچنان نسبت به رقبای اصلی خود عقب‌ماندگی‌های فراوانی دارد و حضور مدیریت جدید هم نتوانسته تاثیر چشم‌گیری ایجاد کند. جواد نکونام هنوز در خیلی از پست‌ها نیاز به بازیکن دارد و از طرفی تا شروع مسابقات فرصت زیادی نمانده است. در این گزارش قرار است به نیازمندی‌های استقلال در پست‌های مختلف بپردازیم.

 

دروازه‌بان: چشم‌انتظار خالدآبادی

تمدید قرارداد با حسین حسینی صورت گرفت اما جواد نکونام می‌خواهد هرطور شده یک دروازه‌بان دیگر را هم به خدمت بگیرد تا بتواند با حسینی برای ایستادن در درون دروازه رقابت کند. محمدرضا خالدآبادی، دروازه‌بان هوادار و تیم امید جدی‌ترین گزینه آبی‌هاست و توافقات اولیه هم بین طرفین انجام شده است. با حضور این دروازه‌بان که سهمیه زیر 23 سال هم به حساب می‌آید، علیرضا رضایی قطعا از استقلال جدا خواهد شد و یک سهمیه بزرگ‌سال هم صرفه‌جویی می‌شود.

 

دفاع وسط: منتظر یک خارجی باشید

جذب ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان و تمدید قرارداد با محمدحسین مرادمند تنها فعل‌وانفعلات مثبت استقلال برای قلب خط دفاعی بوده است. رافائل سیلوا جدا شد و علاقه‌ای به حفظ عارف غلامی وجود ندارد. یکی از بزرگ‌ترین نیازمندی‌های استقلال در روزهای باقی‌مانده نقل‌وانتقالات خرید یک مدافع میانی است. آن‌ها در این پست درصدد جذب بازیکن خارجی هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

 

وینگر: امیرحسین را برگردانید!

بازگشت محمد محبی و مهدی قایدی به تیم‌هایی که آن‌ها را در تملک خود داشتند و عدم توانایی مدیران باشگاه در جذب دائمی آن‌ها باعث شد تا حالا استقلال 2 وینگر بزرگ خود در فصلی که گذشت را در اختیار نداشته باشد. مهرداد محمدی یکی از بازیکنانی است که برای رفع این مشکل استخدام شده اما نکونام شدیدا خواهان خرید امیرحسین حسین‌زاده است. بازیکنی که یکی از ارکان استقلال در مسیر قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم بود. او سالی ناامیدکننده را در شارلوا پشت سر گذاشت اما برای بازگرداندن حسین‌زاده به پولی قابل توجه نیاز است.

 

مهاجم: دومین خارجی یک مهاجم خواهد بود

امیر ارسلان مطهری و پیمان بابایی، 2 مهاجم استقلال هستند که بدون شک در این تیم می‌مانند. آرمان رمضانی با آبی‌ها قرارداد دارد و باید بین طرفین توافق صورت بگیرد. سجاد شهباززاده هم گویا در برنامه‌های نکونام جایی ندارد اما جدایی‌اش قطعی نشده است. نایب‌قهرمان جام حذفی فصل گذشته به دنبال خرید یک مهاجم خارجی در این پست است.

دیگر خرید (های) احتمالی چه کسانی هستند؟

جواد نکونام برای تقویت خط میانی خود در پی جذب شاگرد سابق خود، روبرتو تورس است. این بازیکن اسپانیایی به همکاری با فولاد خاتمه داد و مدت‌هاست که مورد توجه استقلال قرار گرفته و باید دید آیا مبلغ پیشنهادی این هافبک طراح مورد قبول مدیریت باشگاه تهرانی قرار می‌گیرد یا خیر. دیگر بازیکنی که شایعه شده در پست هافبک تهاجمی در تیررس نکونام قرار دارد، فرشاد احمدزاده است. البته بازیکن اسبق پرسپولیس تحت قرارداد طلایی‌پوشان است و جذب او پروسه پیچیده‌ای دارد.

 

باید دید طی روزهای آینده استقلال که چهار خرید بزرگ‌سال دیگر می‌تواند داشته باشد، کدام بازیکنان را به لیست خود اضافه می‌کند و مسیر کدام نفرات از این تیم جدا می‌شود. این‌طور به نظر می‌رسد که استقلال در شرایطی ایده‌آل باید پنج بازیکن (خالدآبادی سهمیه بزرگ‌سال نیست و مشکلی بابت سهمیه آبی‌ها ایجاد نخواهد کرد) را در پست‌های مختلف خریداری کند.

67 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا