آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

درخواست وقت از النصر: دل ستاره اینتر پیش بارسا

مارسلو بروزوویچ، ستاره اینتر، از مدیران النصر خواسته که برای گرفتن تصمیم نهایی کمی بیشتر به او زمان بدهند.

داستان پیوستن بروزوویچ به النصر به داستانی طولانی تبدیل شده اما به نظر نمی‌رسد که هنوز به سرانجام رسیده باشد.

 

این بازیکن فصل گذشته به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بود و پس از آن هم سیمونه اینزاگی تصمیم گرفت که از دیگر گزینه‌هایی که در اختیار داشت در ترکیب تیمش استفاده کند و فرصت زیادی به او برای بازی ندهد.

 

همین باعث شد که او تصمیم جدی برای ترک اینتر در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد و پیشنهاد جذاب النصر توجه مدیر برنامه‌های این بازیکن را به خود جلب کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

گفته می‌شود که پیشنهاد فعلی این باشگاه عربستانی برای به خدمت گرفتن بروزوویچ دستمزد 20 میلیون یورو در سال است اما درخواست او 30 میلیون یورو بوده است.

 

از سوی دیگر، علاقه بارسلونا و ژاوی هرناندز باعث شده که این ستاره اینتر برای پوشیدن پیراهن النصر مردد شود و تصمیم‌گیری برای او تحت این فشار کمی دشوار باشد.

 

مدیران النصر که در حال حاضر در ایتالیا حضور دارند هنوز نتوانسته‌اند با این بازیکن به توافق نهایی شخصی دست پیدا کنند و او از مدیران این باشگاه خواسته که زمان بیشتری برای اتخاذ تصمیم به او بدهند.

 

پیش از این گفته شده بود که بروزوویچ علاقه زیادی به قبول پیشنهاد بارسا دارد اما مدیر برنامه او معتقد است که پیشنهاد هنگفت النصر بهترین فرصت برای او است و به او برای قبول این پیشنهاد فشار می‌آورد.

47 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا