آخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

برونو و کاپیتانی منچستریونایتد؛ همانی هستم که پیش از این بودم!

برونو فرناندز از اولین تجربه رسمی کاپیتانی منچستریونایتد می‌گوید.

اریک تن‌هاخ به مرور و روز به روز سعی دارد ترکیب تیمش را به ایده‌آلی که دارد نزدیک کند. تن‌هاخ مشکلات را با ورود به تور تمرینی بانکوک تجربه کرد و بزرگ‌ترین معضل آنها رفتار رونالدو و کاپیتانی هری مگوایر بود. رونالدو در نیم‌فصل از منچستریونایتد جدا و مقداری از حاشیه‌های سرمربی هلندی کم شد و معضل بعدی هری مگوایر بود. مگوایر روند خوبی در تیم نداشت و مصدومیت باعث شد به طریقی، برونو فرناندس کاپیتان اصلی تیم باشد. مگوایر بعد از مصدومیت هم به نیمکت پیوند خورده و برونو 45 بازی در فصل به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت. فرناندز در تور پیش فصل امسال به عنوان کاپیتان اصلی تیم معرفی شد و این شروع کاپیتان جدید منچستریونایتد است. او در اولین بازی‌اش با بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد موفق به گلزنی مقابل آرسنال شد.

 

برونو و اتفاقات کاپیتانی؛ چیزی فراتر از آرزو

فرناندز پرتغالی در کمپ تمرینی، پس از اعلام رسمی سرمربی برای کاپیتان آینده‌ تیم گفت: «تن‌هاخ می‌خواست اعلام رسمی کاپیتان را در حضور همه انجام دهد. همه‌ ما می‌دانستیم هری دیگر کاپیتان نخواهد بود اما هیچ‌کس نمی‌توانست دقیق بگوید کاپیتان بعدی چه کسی است. بنابراین او این کار را در یک جلسه‌ تیمی با حضور همه اعضا انجام داد.

 

هری بعد از مشخص شدن من به عنوان کاپیتان، بلند شد و به من تبریک گفت. من می‌دانم او در حال حاضر در موقعیت گذشته نیست و باید برایش بسیار سخت باشد. به من تبریک گفت و از این بابت خوشحالم چون همیشه رابطه‌ ما بسیار خوب بوده است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

این افتخار بزرگی بود که نصیب من شد و چیزی است که هیچ وقت آرزوی آن را نداشتم چون این چیزی فراتر از آرزوست.»

 

جسور و بی‌پروا؛ همان همیشگی!

فرناندز ژانویه 2020 به منچستریونایتد اضافه شد و در این مدت هرچقدر که برای منچستری‌ها جذاب بود، برای دیگر تیم‌ها رفتاری آزاردهنده داشت؛ رفتاری که او را به بازیکنی سرسخت و جسور تبدیل می‌کند، مرزهای اخلاقی را زیر پا می‌گذارد و منتقدان او همیشه از صحبت‌های زیاد و اعتراض‌هایش به داوران ناراضی هستند؛ اما برونو این اخلاق را در زندگی فوتبالی خود دارد و گفته می‌شود که این رفتار، گاهی با بازیکنان درون تیم هم انجام می‌شود.

 

این رفتار و سبک برونو، گویی مورد تایید تن‌هاخ هم هست و او از جسارت بازیکنش خشنود است و شاید دلیل انتخابش به عنوان کاپیتان هم همین موضوع باشد. کاپیتان 28 ساله شیاطین سرخ در مورد این موضوع گفت: «من فکر می‌کنم همان طور که تا این نقطه رسیده‌ام، باید ادامه دهم زیرا این همان چیزی است که اکنون من را به کاپیتانی منچستریونایتد رسانده. تن‌هاخ، من را کاملا می‌شناسد و نحوه‌ عملکردم را در تیم دوست دارد.

 

بنابراین باید این رفتار را ادامه دهم. شما باید چیزهای زیادی را برای ارتقای سطح بازی خود داشته باشد و روز به روز خود را بهبود ببخشید، اما من از کاری که انجام می‌دهم، راضی هستم و می‌خواهم سطح استانداردم را همیشه بالا نگه دارم.»

55 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا