داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بلینگهام تحت تعقیب غول های لیگ برتر

آیا منچستریونایتد علاقه مند به جذب جود بلینگهام  است؟ لویی ساها گزینه های انتقال هافبک را ارزیابی می کند.

لوئیس ساها می‌گوید منچستریونایتد ممکن است به یکی از گزینه‌های مورد علاقه برای جذب جود بلینگهام تبدیل شود، زیرا تیم‌هایی مانند لیورپول و چلسی همچنان با مشکل مواجه هستند.

شیاطین سرخ مدت‌هاست که از تحسین‌کنندگان هافبک ملی‌پوش انگلیسی بوده‌اند و تلاش‌هایی برای به دست آوردن پتانسیل آشکار او در زمانی که این نوجوان بیرمنگام را به مقصد بروسیا دورتموند ترک کرد، انجام شد. یونایتد اکنون در کنار اکثر باشگاه‌های برتر اروپا به دنبال امضای بلینگهام است و ساها اذعان می‌کند که شکست چهار تیم برتر رقبای لیگ برتر می‌تواند به نفع آنها در اولدترافورد تمام شود.

مهاجم سابق یونایتد که در ارتباط با پدی پاور صحبت می کرد، به GOAL گفت: “امیدوارم ورود به جمع چهار تیم برتر برای منچستریونایتد کافی باشد تا جود بلینگهام را به خدمت بگیرد. هر بازیکنی که لیگ برتر را بشناسد و جذب لیگ برتر شود، مطمئناً به خاطر نحوه بازی آنها به منچستریونایتد نگاه خواهد کرد. همچنین، سرمربی با بازیکنان همگام است و به وضوح پایه خوبی برای بازیکنان جوان وجود دارد. ما آن را با آلخاندرو گارناچو و حتی مارکوس راشفورد که هنوز هم می‌توانیم او را یک بازیکن جوان بنامیم، دیده‌ایم، پایه و اساس برای بازی کردن آنها وجود دارد. همه اینها برای چنین استعدادی واقعاً اطمینان بخش است. جود بلینگهام به دنبال عظمت خواهد بود و منچستریونایتد می تواند آن را فراهم کند. آنها سال آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهند داشت.”

رئال مادرید یکی دیگر از ابرقدرت های جهانی است که گفته می شود مشتاق بلینگهام است، ساها در پاسخ به این سوال که آیا یونایتد به اندازه کافی بزرگ است تا از علاقه رقیب صاحبان فعلی لیگ قهرمانان جلوگیری کند، گفت: “منچستریونایتد یک بازیکن بزرگ است. به اندازه کافی برای بلینگهام قرعه کشی کرد زیرا آنها فوتبال باکیفیتی بازی می کنند. جود بلینگهام انگلیسی است و من مطمئنم که به بازی در چنین باشگاه بزرگی افتخار می کند. رئال مادرید روی اورلین چوآمنی و ادواردو کاماویگا سرمایه گذاری کرده است، بنابراین بازیکنانی در این پست از جمله لوکا مودریچ دارند. شرایط و محیط متفاوتی در رئال مادرید وجود دارد، اما هنوز یک چالش بزرگ است. او [بلینگهام] توسط بزرگترین باشگاه های جهان تعقیب می شود، بنابراین این تصمیم خودش است. بازیکنی با کیفیت بلینگهام می تواند بهترین گزینه برای منچستریونایتد باشد. مردم او را به لیورپول پیوند می‌دادند و من این را درک می‌کنم، اما آنها در حال حاضر مشکلاتی دارند، مانند چلسی.

گروه نرم افزاری ماهور

هرکسی که برای بلینگهام حرکت کند، درگیری زیادی در دستان خود خواهد داشت، زیرا دورتموند به طور قابل‌توجهی تمایلی به جدایی از این بازیکن جوان پس از انعقاد قرارداد با او تا سال 2025 ندارد، و این احتمال وجود دارد که مبلغ 9 رقمی برای این بازیکن مورد نیاز باشد به منظور وسوسه کردن BVB به مذاکرات انتقال.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا